يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۰۱۶۸۱
زمان انتشار: ۱۴:۳۷     ۲۶ آبان ۱۳۹۵
نیلوفر اردلان که روز گذشته به عنوان مربی جدید بانوان استقلال روی نیمکت نشسته بود با اعتراض بازیکنان مواجه شد که البته سید رضا افتخاری به این موضوع واکنش نشان داد.
به گزارش پایگاه 598، تیم فوتبال بانوان استقلال تهران روز گذشته در دیدار معوقه هفته اول مقابل پالایش گاز ایلام قرار گرفت و با نتیجه 2 بر صفر شکست خورد، اما این بازی‌ حاشیه‌هایی هم به دنبال داشت.

به گزارش تابناک ورزشی، به نظر می رسد درحالی که رضا افتخاری به دنبال این بود که باشگاه استقلال را به معنای واقعی تبدیل به باشگاه کند و فقط تیم فوتبال مردان نداشته باشد در همین ابتدای راه دچار چالش شده است. 
بازیکنان اصلی این تیم قبل از شروع بازی اعلام کردند تا زمانی که نیلوفر اردلان روی نیمکت بنشیند حاضر به بازی نیستند و در نهایت هم مسابقه را ترک کردند تا استقلال با نیمکت‌نشینانش مقابل تیم قدرتمند ایلام قرار بگیرد!

بعد از این اتفاقات بازیکنان تیم بانوان استقلال به محل باشگاه رفته و  همچنین با افتخاری مدیرعامل استقلال نیز جلسه داشتند، اما وی اعلام کرد انتخاب سرمربی برعهده باشگاه است نه بازیکن.

 غلامی سرپرست این تیم با تایید این خبر تصریح کرد: متاسفانه این بازیکنان شاگردان امیرشقاقی در تیم ملی بوده‌اند و حالا می‌خواهند او سرمربی استقلال باشد.

وی افزود: ما در چند بازی اخیر این مشکل را داشته‌ایم. اوایل هفته جاری باشگاه قرارداد مریم حسن‌زاده را فسخ کرد و نیلوفر اردلان به عنوان سرمربی جدید معرفی شد. روز گذشته هم برای نخستین بار او روی نیمکت بود، اما بازیکنان حاضر به بازی نشدند و ما با 11 بازیکن بدون اینکه روی نیمکت کسی را داشته باشیم بازی کردیم. نمی‌دانم چرا برخی اشخاص که جایگاهی هم ندارند چنین مشکلاتی را ایجاد می‌کنند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها