کد خبر: ۴۰۱۷۲۵
زمان انتشار: ۰۹:۱۶     ۲۷ آبان ۱۳۹۵
الحشد الشعبی اعلام کرد؛
نیروهای الحشد الشعبی از آزادسازی فرودگاه نظامی «تلعفر» از دست داعش خبر دادند.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از فارس، نیروهای بسیج مردمی عراق (الحشد الشعبی) اعلام کردند که فرودگاه نظامی «تلعفر» در غرب موصل را از دست داعش آزاد کردند.

پیش از این نیز، «یوسف الکلابی» سخنگوی امنیتی بسیج مردمی عراق در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در بغداد از اجرای طرح راهبردی متفاوت با طرح‌های پیشین برای مرحله سوم عملیات آزادسازی موصل خبر داد.

وی تاکید کرد: این طرح راهبردی جدید با ملاحظه کثرت جمعیت غیرنظامیانی وضع شده که داعش آنها را در داخل تلعفر سپر انسانی خود کرده است.

این فرمانده بسیج مردمی عراق با اشاره به ادامه پیشروی همه گروه های بسیج مردمی به سمت روستاهای اطراف تلعفر افزود: داعش برای ممانعت از حمله نیروهایمان به تلعفر حملات انتحاری با خودروهای بمب گذاری شده خود را شدت بخشیده است.

الکلابی از تدارک نقشه ای برای محاصره فرودگاه تلعفر و ورود به این شهر گفت: امیدواریم که پس از مراسم اربعین حسینی تلعفر آزاد شود.

جنگ برای آزادسازی فرودگاه نظامی تعلفر از شدیدترین درگیری هایی بود که از زمان ورود داعش صورت گرفت، اما رسانه‌های عراقی از پوشش آن غفلت کردند و این شبکه المیادین بود که اخبار مربوط به این پیروزی تاریخی را به سرعت و با دقت منتشر می کرد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها