يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۰۱۷۴۲
زمان انتشار: ۱۰:۴۳     ۲۷ آبان ۱۳۹۵
آخرین تمرین تیم دو ملی‌پوش فوتبال ایران در لیگ یونان با مصدومیت وحشتناک یکی از بازیکنان جوان این تیم همراه شد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از تسنیم، واسیلی، مدافع 22 ساله تیم پانیونیوس آتن در جریان تمرین روز گذشته (چهارشنبه) به شدت مصدوم و راهی بیمارستان شد.

سایت خبری باشگاه پانیونیوس آتن در این باره نوشت: معاینه‌های پزشکی حاکی از پارگی رباط صلیبی واسیلی است و او امروز باید تحت عمل جراحی قرار بگیرد. هم‌تیمی انصاری‌فرد و شجاعی به مدت 6 ماه از میدان دور خواهد بود و قطعا فصل جاری سوپر لیگ یونان را از دست می دهد.

تمرین دیروز پانیونیوس در غیاب کریم انصاری‌فرد، مسعود شجاعی و اولایتان برگزار شد. ملی‌پوشان ایرانی پانیونیوس امروز به تمرینات گروهی تیم‌شان خواهند پیوست.

تیم پانیونیوس هم‌اکنون با 13 امتیاز رده  چهارم جدول رده‌بندی سوپر لیگ یونان تا پایان هفته هشتم را در اختیار دارد.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها