أَلَمْ يَعْلَمْ بِأَنَّ اللَّهَ يَرَى(علق 14) * * * آیا او ندانست که خداوند (همه اعمالش را) می‌بیند؟! * * * نداند او که همانا خدای می‌بیند/همه هرآنچه به هستی به امر خود افزود

      
کد خبر: ۴۰۱۹۷۲
زمان انتشار: ۱۱:۳۶     ۲۹ آبان ۱۳۹۵
بر اساس تحلیل آخرین نقشه های هواشناسی با نفوذ توده هوای سرد بر روی كشور ، تا روزهای پایانی هفته كاهش شدید دما در غالب مناطق كشور به ویژه نیمه شمالی رخ خواهد داد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از باشگاه خبرنگاران، بر اساس تحلیل آخرین نقشه های هواشناسی با نفوذ توده هوای سرد بر روی كشور ، تا روزهای پایانی هفته كاهش شدید دما در غالب مناطق كشور به ویژه نیمه شمالی رخ خواهد داد. 

در سه روز آینده بارش برف و باران و وزش باد در استانهای ساحلی خزر، اردبیل ، دامنه های جنوبی البرز و به صورت پراكنده در شمال شرق پیش بینی می شود.

کاهش شدید دما در اکثر نقاط کشور + جدول


 شدت بارش در روز شنبه در گیلان و غرب مازندران و روز یكشنبه در گیلان و مازندران خواهد بود از این رو آبگرفتگی معابر و بالا آمدن سطح آب رودخانه ها در این استانها پیش بینی می شود. 

همچنین با توجه به بارش برف، مه آلودگی و لغزندگی جاده های كوهستانی در دامنه های شمالی و جنوبی البرز پیش بینی می شود. دریای خزر نیز در سه روز آینده مواج است.

جدول آب و هوای استان های کشور


کاهش شدید دما در اکثر نقاط کشور + جدول
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها