يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۰۲۰۰۱
زمان انتشار: ۱۳:۴۳     ۲۹ آبان ۱۳۹۵
قیمت سکه و ارز در بازار آزاد امروز(شنبه) تهران تحت تاثیر تعطیلات پیش رو، با روند کاهشی مواجه بوده و اکنون نرخ انواع سکه میانگین ۵ هزار تومان، دلار ۱۳ تومان و یورو ۳۰ تومان کاهش داشته است.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از مهر، قیمت انواع سکه در بازار آزاد امروز(شنبه) تهران با کاهش میانگین ۵ هزار تومانی در نرخ تمام‌بهار آزادی طرح قدیم و جدید و نیم‌سکه مواجه بوده است، به نحوی که قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید با کاهش ۵۱۰۰ تومانی به یک میلیون و ۱۰۳ هزار و ۷۰۰ تومان، تمام بهار آزادی طرح قدیم با کاهش ۵۰۰۰ تومانی به یک میلیون و ۹۰ هزار تومان و نیم سکه با کاهش ۵ هزار تومانی به ۵۵۶ هزار تومان رسیده است.

ربع‌سکه و سکه یک گرمی اما با ثبات قیمت به ترتیب به نرخ ۲۹۵ هزار تومان و ۱۸۵ هزار تومان معامله می‌شوند.

هر اونس طلا در بازارهای جهانی ۱۲۰۸ دلار و ۴۰ سنت و هر گرم طلای ۱۸ عیار نیز ۱۰۹ هزار و ۶۲۰ تومان است.

هر دلار با کاهش ۱۳ تومانی نرخ ۳۶۹۰ تومان، یورو با کاهش ۳۰ تومانی ۳۹۶۸ تومان، پوند با کاهش ۴۱ تومانی ۴۵۹۹ تومان، درهم امارات یک تومانی ۱۰۱۲ تومان و لیر ترکیه ۱۱ تومان کاهش ۱۱۳۴ تومان است.

جدول قیمت سکه و ارز در بازار آزاد امروز(شنبه) تهران
نوع سکه/ارز قیمت(تومان/دلار)
تمام بهار آزادی طرح قدیم یک میلیون و ۹۰ هزار تومان
تمام بهار آزادی طرح جدید یک میلیون و ۱۰۳ هزار و ۷۰۰ تومان
نیم سکه ۵۵۶ هزار تومان
ربع سکه ۲۹۵ هزار تومان
سکه یک گرمی ۱۸۵ هزار تومان
هر اونس طلا در بازارهای جهانی ۱۲۰۸ دلار و ۴۰ سنت
هر گرم طلای ۱۸ عیار ۱۰۹ هزار و ۶۲۰ تومان
دلار ۳۶۹۰ تومان
یورو ۳۹۶۸ تومان
پوند ۴۵۹۹ تومان
درهم امارات ۱۰۱۲ تومان
لیر ترکیه ۱۱۳۴ تومان

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها