امـام صـادق (عليه السلام) فرمـودند: مانند ارباب به عيوب ديگران نگاه نکنید ، بـلكه چـون بنـده اى متـواضع، عيب هاى خود را وارسى كنيد. تحف العقول/ 295

      
کد خبر: ۴۰۲۱۰۷
زمان انتشار: ۲۰:۵۸     ۳۰ آبان ۱۳۹۵
قدرت نرم ارتش 20 میلیونی پیاده‌روی اربعین که از مذاهب و ملیت‌های مختلف زیر پرچم سیدالشهدا(ع) گرد هم آمده‌اند، به قدری است که نقشه داعشی‌ها و تکفیری را برای انجام عملیات تروریستی در اربعین حسینی(ع) نقش بر آب کرده است.

به گزارش پایگاه 598 به نقل از فارس، آرزوی حضرت امام(ره) در شکل‌گیری ارتش 20 میلیونی پس از گذشت سه دهه در تابستان سال 92 به حقیقت پیوست. ارتشی که ضامن اقتدار کشور است. حال این قدرت نرم اسلام یک بار دیگر و این بار بیرون از مرزهای جمهوری اسلامی به وقوع پیوسته و به گفته استاندار کربلا تا امروز این استان میزبان بیش از 20 میلیون زائر حسینی(ع) بوده است.

قدرت نرم این ارتش 20 میلیونی که از مذاهب و ملیت‌های مختلف زیر پرچم سیدالشهدا(ع) گرد هم آمده‌اند، به قدری است که نقشه داعشی‌ها و تکفیری را برای انجام عملیات تروریستی در اربعین حسینی(ع) نقش بر آب کرده و این آرزو رو بر دل آن‌ها نهاده است.

 

 

هوشیاری مردم، اتحاد کم‌نظیر شیعه و سنی، آمادگی حشدالشعبی نیروهای نظامی، و افزایش محسوس دوربین‌های نظارتی در ورودی‌های منتهی به حرم (تفتیش‌ها) از مهم‌ترین عوامل دخیل در ناکامی تروریست‌هاست. جالب اینکه پرواز بالگردهای شناسایی و نظامی بر فراز آسمان کربلا نیز محسوس است تا موجبات هر چه بیشتر امنیت شهر را فراهم آورد.

از سوی دیگر پیشروی نیروهای نظامی عراق در موصل و واردآوردن شکست‌های پیاپی به تروریست‌ها نیز مزید بر علت شده تا عراق بیش از هر زمان دیگری در سال‌های اخیر در اوج اقتدار و امنیت باشد.

فردا در تقویم عراق روز اربعین حسینی است (به علت اختلاف فتوای فقها در مشاهده هلال ماه با چشم مسلح) و این شهر مقدس بیش از هر زمان دیگری در طول سال مملو از زائران مشتاق اباعبدالله‌الحسین(ع) است. طبق آمارها بیش از 3.5 میلیون نفر از جمعیت 20 میلیونی زوار را غیرعراقی‌ها تشکیل می‌دهند که در این میان سهم ایرانی‌ها بیش از 2 میلیون نفر است. علاوه بر عراقی‌ها، نیروهای ایرانی ازجمله هلال احمر نیز در برقراری نظم و خدمات‌رسانی به زائران فعال هستند تا بزرگترین تجمع صلح‌آمیز جهان بدون کوچکترین تلفاتی برگزار شود.



نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها