يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۱۷۵۹۷
زمان انتشار: ۱۲:۲۲     ۱۶ فروردين ۱۳۹۶
برانکو:
برانکو ایوانکوویچ گفت‌وگویی با سایت «لوکالنی ایزبوری» کرواسی انجام داده و صحبت‌های زیر را مطرح کرد. سرمربی پرسپولیس می‌گوید قهرمانی با این تیم در لیگ برتر، احساسی‌ترین قهرمانی دوران مربیگری‌اش خواهد بود.
به گزارش پایگاه 598، برانکو ایوانکوویچ گفت‌وگویی با سایت «لوکالنی ایزبوری» کرواسی انجام داده  و صحبت‌های زیر را مطرح کرد.

* شما با پرسپولیس برای قهرمانی در مسابقات لیگ برتر ایران می‌جنگید. تیم‌تان در فاصله 6 هفته مانده به پایان فصل جاری لیگ برتر با 10 امتیاز برتری نسبت به تراکتورسازی، صدرنشین لیگ بود...

فصل گذشته هم تنها به خاطر تفاضل گل از رسیدن به قهرمانی بازماندیم. این فصل اما اوضاع متفاوت است. حالا نسبت به رقبای خود برتری داریم و به دنبال ثبت رکوردهایی در ایران هستیم. البته روی کاغذ هنوز کار تمام نشده و نباید از حالا به فکر شادمانی باشیم و باید هوشیار باشیم.

* اگر بخواهید لیگ دسته اول فوتبال باشگاهی کرواسی را با لیگ برتر ایران مقایسه کنید، کدام لیگ قوی‌تر است؟

البته که لیگ برتر ایران قوی‌تر است. در کرواسی تیم‌های ریکا و دینامو برای قهرمانی می‌جنگند، اما روی هم رفته لیگ برتر ایران از لیگ دسته اول کرواسی بهتر است. در بازی‌های خانگی و خارج از خانه به طور میانگین 50 هزار تماشاگر به ورزشگاه می‌آیند. ایرانیان نسبت به فوتبال بسیار پرشور و احساسی هستند. آنها جو زیبایی را در ورزشگاه‌ها به وجود می‌آورند و معمولاً اتفاق ناگواری در ورزشگاه‌ها رخ نمی‌دهد.

* اگر شما در لیگ برتر ایران به قهرمانی برسید، اولین مربی کروات خواهید شد که در سه کشور مختلف قهرمان شده است. شما پیش از این با دیناموزاگرب در کرواسی و شاندونگ لوننگ در چین به قهرمانی دست یافته‌اید. اگر با پرسپولیس هم به قهرمانی برسید، به کدام قهرمانی بیشتر علاقه دارید؟

اگر با پرسپولیس به قهرمانی برسم، قطعاً این احساسی‌ترین قهرمانی دوران حرفه‌ای من خواهد بود. فوتبالیست‌ها در ایران ستاره‌های بزرگی هستند. مردم عاشق فوتبال هستند و رسانه‌ها هم به شدت این مسابقات را تحت‌ پوشش قرار می‌دهند. برای مثال در تهران فقط 12 روزنامه ورزشی منتشر می‌شود.

* شما در لیگ قهرمانان آسیا هم خوب کار کرده‌اید، این در حالی است که در گروه مرگ و در کنار الهلال عربستان، الوحده امارات و الریان قطر قرار دارید...

ما از سه بازی اول خود یک پیروزی، یک شکست و یک تساوی به دست آورده‌ایم و شانس خوبی برای راهیابی به مرحله حذفی این رقابت‌ها داریم.

* شنیدیم که فدراسیون فوتبال الجزایر هم نسبت به جذب شما علاقه‌مند است. آنها شما را برای سرمربیگری تیم ملی خود در نظر دارند...

اینکه فدراسیون فوتبال الجزایر من را به رسمیت می‌شناسد و به عنوان گزینه سرمربیگری تیم ملی خود در نظر دارند، فوق‌العاده خوشایند است. شما می‌بییند که مربیان اهل شهر واراژدین (زادگاه برانکو در کرواسی) در سراسر جهان مشتریان خاص خود را دارند. آنها دنبال استخدام ما هستند و نیازی به لابی روزنامه‌نگاری هم ندارند. کیفیت کار مربیان اهل واراژدین خود گویای همه چیز است.

* فلسفه مربیگری شما چیست؟

رمز موفقیت، کار و تلاش بسیار است. تیم من باید نسبت به دیگر تیم‌ها تلاش بیشتری داشته باشد. خیلی مهم است که روحیه تیمی را به وجود آورد و سعی می‌کنم تیمم فوتبال زیبایی را به نمایش بگذارد.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها