أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۲۰۸۵۷
زمان انتشار: ۱۶:۱۵     ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۶
پایه گذار برخوردهای گازانبری؛
در این میان مباحثه حسن روحانی و شهید چمران در جلسه علنی 23 تیر 1359 مجلس شورای اسلامی و نظرات متفاوت آنها جالب توجه به نظر می رسد ؛ روحانی در تلاش بود تا تیپ نوهد با 12 هزار نیرو منحل شود و شهید چمران این اقدام را خطرناک می دانست./ روحانی پیشنهاد دیگری مطرح کرد که اگر امکان داشته باشد برای عبرت سایرین توطئه گرها را در محلی که نماز جمعه برگزار می شود به دار بکشند
به گزارش سرویس سیاسی پایگاه 598، حسن روحانی 18 اردیبهشت نود و شش در جمع مردم همدان گفت: یک بار دیگر مردم اعلام خواهند کرد آنهایی که در طول 38 سال فقط اعدام و زندان بلد بودند، مردم شما را نمی خواهند.

در ابتدای پیروزی انقلاب برخی از شخصیت ها که خود در ارتش و نیروهای نظامی عهده دار سمت های مهمی بودند تلاش داشتند تا برخی تیپ های ارتش چون نوهد و حتی خود ارتش را منحل کنند!



در این میان مباحثه حسن روحانی و شهید چمران در جلسه علنی 23 تیر 1359 مجلس شورای اسلامی و نظرات متفاوت آنها جالب توجه به نظر می رسد ؛ روحانی در تلاش بود تا تیپ نوهد با 12 هزار نیرو منحل شود و شهید چمران این اقدام را خطرناک می دانست.

گزارش روزنامه اطلاعات از جلسه مجلس 23 تیر 59 به این موضوع پرداخته است، که بخشی از نظرات روحانی در ادامه آمده است:

روحانی پیشنهاد کرد که چون در توطئه های اخیر بازنشسته های ارتش هم دخالت داشته اند و هم اکنون گروهی از آن ها در خارج و گروهی در داخل از بیت المال حقوق می گیرند لذا باید حقوقی که به آن ها پرداخت می شود در حد رفع نیاز عائله باشد نه بیشتر.

 ونیز پیشنهاد دیگری مطرح کرد که اگر امکان داشته باشد برای عبرت سایرین توطئه گرها را در محلی که نماز جمعه برگزار می شود به دار بکشند و پیشنهاد سوم این که نیروهای مخصوص را در ارتش منحل کنند زیرا در کودتای اخیر این نیروها نیز نقش داشته اند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها