کد خبر: ۴۳۳۸۷
زمان انتشار: ۱۴:۱۷     ۲۰ اسفند ۱۳۹۰

وبلاگ اسرار انتظار نوشت:

در پی راه یافتن نامزدهای محترم! به مجلس شورای اسلامی بدینوسیله از تمامی  افراد حقیقی و حقوقی که در این امر دخیل بودند و امانت داری خود را به نحو احـــــــــــــسن ادا نمودند تقدیر و تشکر خود را با ذکر چند دعا ادا می نمایم.

خدایا! شهردار هایی که تمام هم و غم خود را معطوف به انتخاب اصلح! نمودند از خرج بیت المال بخل نورزیدند  و در این کار شب و روز خود را قاطی کردند و شب و نیمه شب با ارسال پیامک، مردم را در انتخاب اصلح یاری نمودند اجر ومزد بی نهایت به همان روش که خودت می دانی عطا فرما! و به درجاتشان بیفزا!

خدایا! اعضا شورای شهر ها که پا را از منطقه مورد مسؤولیت خود فراتر گذاشته و به روستاهای دور و نزدیک رفته و کمک مالی و خوراکی خود را به روستائیان مبذول می داشتند، پایدار بدار تا نتیجه کارشان را ببینند و اموالی را که در این راه خیر هزینه نمودند چندین برابر فرما!

بار الها! میدانی که تمامی سنگینی انتخابات روی دوش مسؤولین شهر ها بود، در صورتی که ایشان از نامزد اصلح مورد نظرشان حمایت کردند اجر بی دریغ، ثوابی درخور عطا فرما! درجاتشان عالی است، متعالی بفرما!

الهی! از تمامی سایت ها و رسانه ها که در تبلیغات شان بر موضع خاصی نبوده و با تغییر اصلح مورد حمایت شان تغییر برنامه می دادند ودر این راه علماء را هزینه نمودند و یرای جذب درآمد حداکثر استفاده را از این ایام بردند، کاربران شان افزون، تبلیغاتشان گوناگون، درآمدشان سرشار بفرما!

معبودا! تمام تجار و کانون های قدرت که بدون چشم داشت به تو در راه انتخاب اصلح از مال و منال گذشتند و برای جلب آراء از هیچ کاری دریغ نورزیدند، مشکلاتشان را برطرف فرما! و به فرزندانشان مسؤولیت عطا بفرما!

بار خدایا! نامزدهایی که تمام دارایی و اموال خود را در ظرف یک ماه به خاطر اهداف عالیه به مستمندان بخشیدند، گرسنگان را سیر کردند، برهنگان را پوشاندند، وسائل ورزشی برای نشاط جوانان فراهم نمودند و از زحمت کشان درگاهشان به انحاء مختلف قدردانی نمودند، جهار سال دیگر سایه شان را بر سر این مردم مستدام بدار!  اموال از دست رفته شان را چندین برابر جبران نما! و آنها را از شر کیف انگلیسی مصون بدار!

الهی! به مردمی که نمک خوردند و نمک گیر شدند، به آنها که برای پیشرفت اقتصاد و قدرت کشور، ثروتمندان و قدرتمندان را برگزیدند، امیدشان را نا امید نفرما و چشم دلشان را با این کلاه گشاد مپوشان!

 خدایا! خواص بی بصیرتی که لباس روحانیت دارند و یا ندارند و نقش هدایت مردم را بدوش می کشند، بار سنگین این مسؤولیت را از دوش ناتوان آنان بردار!

خدایا! با این همه تو میدانی:

 چه بسیارند نامزد هایی که چشم به تو دارند نه به رأی مردم و کمک مسؤولین!

چه بسیارند مسؤولینی که در حین انجام وظیفه دخالتی در انتخاب مردم نمی کنند.

 چه زیادند افراد متمولی که از خرج اموال در راه جذب آراء دریغ می کنند.

چه بسیارند خواصی که مصداق هایشان را بر اساس نظر تو انتخاب می کنند.  

چه بسیارند گرسنگانی که شام انتخاباتی را نخوردند و زیادند برهنگانی که لباس انتخاباتی را نپوشیدند و چه زیادند مردمی که از ظاهر تبلیغات پی به باطن افراد می برند.

خدایا! برای اینان شکست و پیروزی یکی است تا وقتی که بر صراط تو حرکت میکنند.

خدایا! اینان پیرو امامی هستند که برای به دست آوردن خلافت از گفتن حتی یک کلمه بلی در شورای شش نفره خلافت دریغ کرد.

خدایا! این خیل عظیم پیروان آن امام همام را اجر بی بدیل عنایت فرما ومملکت ما را به برکت وجود رهبرمان به صراط مستقیم هدایت بفرما!

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها