أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۳۵۷۲۴
زمان انتشار: ۱۰:۵۰     ۰۳ دی ۱۳۹۶
با توجه به افزایش غلظت آلاینده ذرات معلق با قطر کمتر از ۲.۵ میکرون و قرارگیری وضعیت هوا در شرایط ناسالم برای گروه‌های حساس و همچنین پیش‌بینی هواشناسی مبنی بر پایداری و سکون نسبی هوا برای امروز (یکشنبه) ٣ دی‌ماه و با توجه به هماهنگی فوری اعضای کمیته شرایط ویژه آلودگی هوای تهران، طرح زوج و فرد، فردا از درب منازل اجرا خواهد شد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از ایسنا، با توجه به افزایش غلظت آلاینده ذرات معلق با قطر کمتر از ۲.۵ میکرون و قرارگیری وضعیت هوا در شرایط ناسالم برای گروه‌های حساس و همچنین پیش‌بینی هواشناسی مبنی بر پایداری و سکون نسبی هوا برای امروز (یکشنبه) ٣ دی‌ماه و با توجه به هماهنگی فوری اعضای کمیته شرایط ویژه آلودگی هوای تهران، طرح زوج و فرد، فردا از درب منازل اجرا خواهد شد.

کیومرث کلانتری مدیرکل حفاظت محیط زیست استان تهران و دبیر کارگروه گفت: فروش طرح ترافیک روزانه برای فردا نیز ممنوع خواهد بود.

وی با بیان اینکه مقرر شد اورژانس تهران آمادگی کامل برای خدمات‌رسانی به شهروندان را داشته باشد، اظهار کرد: تشدید برخورد با خودروهای دودزا و فاقد معاینه فنی توسط پلیس راهور از دیگر تصمیمات اعضا بود و بر این اساس ورود کامیون‌های دودزا به تهران نیز ممنوع است.

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان تهران افزود: همچنین فعالیت‌های بدنی در زنگ ورزش مدارس در محیط‌های باز فردا ممنوع است.

کلانتری گفت: از سازمان ورزش شهرداری و اداره کل ورزش و جوانان نیز خواسته شد تا نسبت به عدم انجام ورزش‌های صبحگاهی و همگانی اطلاع‌رسانی کنند.

کلانتری توصیه کرد که سالمندان، بیماران قلبی و کودکان از تردد غیر ضروری پرهیز کنند.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها