يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۳۵۸۲۶
زمان انتشار: ۱۴:۰۹     ۰۵ دی ۱۳۹۶
سخنگوی دولت می‌گوید که افزایش قیمت تخم‌مرغ به دلیل آنفولانزای مرغی است که دولت درصدد رفع این مشکل است.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از تسنیم، محمدباقر نوبخت سخنگوی دولت صبح امروز (۵ دی، ۱۳۹۶) در نشست خبری هفتگی با خبرنگاران ضمن تبریک سالروز میلاد حضرت عیسی (ع) مسیح به موضوع افزایش قبمت تخم مرغ اشاره کرد و گفت: قیمت تخم مرغ به عنوان یکی از اقلام غذایی مردم روال با ثباتی را در چهار ماهه نخست سال جاری داشته است. اما از مرداد با توجه به کاهش تولیدات داخلی قدرت صادرات خود را از دست دادیم.

وی افزود: مشکل آنفولانزا روی میزان تولید ما و برخی کشور‌ها اثر سویی گذاشت. انفولانزایی که ما و برخی کشور‌ها درگیر آن شدیم باعث شد برای حفظ سلامت مردم نسبت به معدم کردن مرغ‌ها اقدام کنیم. در این زمینه ۲۳ میلیون و ۵۰۰ هزار تن مرغ تخم گذار معدوم شد.

نوبخت گفت: ۱۴ تا ۲۰ درصد از نیاز ما را این میزان مرغ معدوم شده تامین می‌کرد.

سخنگوی دولت در ادامه با اشاره به اقدامات دولت در جهت تامین تخم‌مرغ مورد نیاز مردم تصریح کرد: مجوز ۱۹ هزار تن واردات تخم مرغ صادر شده و ۲۲ هزار تن دیگر نیز در حال صدور مجوز واردات هستند و از گمرک‌به میادین تزریق خواهد شد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها