أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۴۵۸۷۲
زمان انتشار: ۰۹:۵۶     ۱۱ شهريور ۱۳۹۷
رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه در یکی از روز‌های هفته دفاع مقدس امسال، تجمع ۷۰۰ هزار بسیجی سازمان یافته و دارای تشکل را برگزار خواهیم کرد، عنوان کرد: اوج این تجمع با حضور ۱۰۰ هزار بسیجی در تهران برگزار می‌شود.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از میزان، سردار «غلامحسین غیب‌پرور» در نشست خبری که صبح امروز با حضور اصحاب رسانه برگزار شد، اظهار کرد: رزمایش سراسری اقتدار عاشورایی بسیج تحت عنوان «سپاهیان حضرت محمد رسول‌الله (ص) ۲» در دو بخش «اعزام گروه‌های جهادی به مناطق محروم کشور» و «رزمایش هزار گردان بیت‌المقدس» از دیروز (۹ شهریور) آغاز شده و تا ۲۹ شهریور ادامه خواهد داشت.

وی افزود: «امیدبخشی به مردم»، «مایوس‌سازی دشمن» و «اعلام حمایت و تعامل با تمام دستگاه‌های که خواهان مشارکت با بسیج هستند» سه هدف اصلی برگزاری رزمایش سراسری اقتدار عاشورایی بسیج هستند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه در یکی از روز‌های هفته دفاع مقدس امسال، تجمع ۷۰۰ هزار بسیجی سازمان یافته و دارای تشکل را برگزار خواهیم کرد، عنوان کرد: اوج این تجمع با حضور ۱۰۰ هزار بسیجی در تهران برگزار می‌شود.

سردار غیب پرور با بیان اینکه بسیج یک دنیای پر از ظرفیت است، ادامه داد: بسیج ۲۲ سازمان اقشاری دارد که در واقع این سازمان‌ها بخش‌های تخصصی سازمان بسیج بوده و هر کدام یک شبکه در کشور هستند. ما در حال حاضر ۹۰ هزار واحد صنعتی در کشور داریم و امسال هم با وزارت صنعت در خصوص ۳۱ هزار و پانصد واحد صنعتی تفاهم نامه داشتیم. ظرفیت بسیج پای کار آمده و امیدواریم مسیر هموارتر شود و ظرفیت بسیج باور شود. مهار ریزگردها، فعالیت در امدادرسانی به زلزله کرمانشاه، کمک به کمیته امداد در ساخت خانه برای محرومین و ایجاد راه‌های روستایی از جمله حوزه‌هایی است که بسیج اقشار در آن فعالیت می‌کند. علاوه بر این ما یک سازمان بسیج سازندگی داریم که در فعالیت‌های محرومیت‌زدایی فعالیت دارد.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به اینکه رژیم جعلی اسرائیل عملکردش نسبت به انقلاب اسلامی و مردم مظلوم منطقه کاملا روشن است، گفت: اگر می‌گوییم آن‌ها کودک‌کش هستند و ما کمر بسته‌ایم که این رژیم را نابود کنیم، سند و ادله داریم؛ حالا اگر کسی می‌گوید ما تهدید برای منطقه هستیم، می‌تواند شواهد را بررسی کند. اسناد جنایات رژیم صهیونیستی را همه می‌دانند. دشمن می‌داند تهدید اصلی کیست و کجاست؟ در دنیای امروز عملیات روانی یک سلاح جدید است و باید تلاش کرد، واقعیت به سمع و نظر مردم برسد.

وی درباره برگزاری ایست و بازرسی‌های بسیج اظهار داشت: سلسله طرح‌های اعتلای بسیج را آغاز کردیم که یکی از آن طرح‌ها راه‌اندازی گشت‌های محله‌محور بسیج است.

هشت ماه است این طرح راه‌اندازی شده و این گشت‌ها قرار است، ایست‌های بازرسی را پوشش دهد. ایست‌های بازرسی شاید برخی نگرانی‌ها را برای مردم ایجاد می‌کرد البته ما ایست و بازرسی را کاملا تعطیل نکردیم، اما معتقدیم که تاثیر گشت‌های محله‌محور بیشتر از ایست‌های بازرسی است. اخیرا هم این گشت‌های محله‌محور بسیج شبکه بزرگ رضویون نام گرفته است.

سردار غیب پرور با اشاره به فعالیت یگان فاتحین بسیج، گفت: نیرو‌های این یگان بسیجیان داوطلب، شهادت‌طلب و نخبه هستند که برای مقابله با تهدیدات سخت، آموزش‌های ویژه‌ای دیدند. البته ما کمترین هزینه را در این بخش می‌کنیم و این بسیجیان برای مقابله با تهدیدات سخت، آموزش دیدند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین در پایان درباره نامه‌هایی که به رئیس جمهور نوشته است، عنوان کرد: دو نامه به رئیس‌جمهور در خصوص مسائل اقتصادی نوشتم که این دو نامه پاراف هم شده، اما متاسفانه روی آن اقدام جدی نشده. منتظریم ستاد اقتصادی از ما بخواهد تا برنامه‌هایمان را ارائه دهیم. البته در حوزه همکاری با تعزیرات و ایجاد شهرک‌های صنعتی به تفاهم‌نامه رسیدیم، ولی ما منتظر هستیم تا کار میدانی را آغاز کنیم.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها