أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۵۴۱۷۰
زمان انتشار: ۱۲:۴۰     ۰۵ فروردين ۱۳۹۸
فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه، از پیشگامی این نهاد در ارسال کمک به سیل زدگان خبر داد و آن را لبیکی به فرمان معظم له دانست.
به گزارش پایگاه 598، سردار بهمن ریحانی در گفتگو با خبرنگار مهر، با اشاره به دستور مقام معظم رهبری به نیروهای مسلح برای کمک به سیل‌زدگان گفت: در لبیک به فرمان معظم له کمک‌ها را جمع آوری و ارسال کردیم.

وی با اشاره به روحیه خدمات رسانی سپاه در عرصه‌های مختلف گفت: خدمت‌گذاری به مردم بخش از مأموریت ذاتی ما در سپاه بود و سپاه و بسیج در تمام عرصه‌ها مردم را تنها نگذاشته و هر جا نیاز داشته‌اند به آنها کمک کرده‌اند.

سردار ریحانی با یادآوری اینکه کمک‌های سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه به سیل زدگان گلستان ارسال شده است، افزود: در این راستا ۱۸۰۰ تخته پتو، ۵۰ تخته چادر گروهی، ۱۰۰۰ متر موکت، ۳۰۰۰ متر نایلون و ۵۰ عدد هیتر برقی ارسال شد.

فرمانده سپاه حضرت نبی‌اکرم (ص) استان کرمانشاه با بیان اینکه با توجه به نیاز اعلامی کالاهی مذکور تهیه و ارسال شده‌اند، گفت: سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه آماده ارسال هر نوع اقلام و کالای مورد نیاز برای سیل زدگان است.

وی از تهیه و آماده سازی مواد شوینده بهداشتی و غذایی برای این سیل زدگان خبر داد و گفت: تهیه این اقلام در دست اقدام است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها