أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۵۴۱۷۸
زمان انتشار: ۱۵:۴۷     ۰۵ فروردين ۱۳۹۸
مدیرکل مدیریت بحران استان تهران احتمال وقوع سیلاب در روخانه ها و حواشی مسیل های این استان را دور از ذهن ندانست و از مسافران و گردشگران خواست کنار رودخانه های استان تهران توقف نکنند.
به گزارش پایگاه 598، مرتضی حیدری در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به اعلام سازمان هواشناسی کشور مبنی بر بارش شدید باران و سیلابی شدن رودخانه‌های استان تهران اظهار داشت: احتمال وقوع سیلاب در رودخانه‌ها و مسیل های سطح استان تهران دور از ذهن نیست.

وی از گردشگران و مسافران خواست از توقف در اطراف رودخانه‌ها و مسیل های اطراف تهران بپرهیزند و افزود: هماهنگی‌های لازم برای پایش رودخانه‌ها با دستگاه‌های ذی ربط انجام شده است.

مدیرکل مدیریت بحران استان تهران گفت: همه دستگاه‌های عضو ستاد مدیریت بحران در شهرستان‌های استان تهران نیز به حالت آماده باش در آمده‌اند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها