يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۵۴۱۸۱
زمان انتشار: ۱۵:۵۴     ۰۵ فروردين ۱۳۹۸
فرماندار اندیمشک گفت: سه روستای بخش مرکزی اندیمشک با هدف پیشگیری از خطرات احتمالی ناشی از سیل تخلیه شد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از مهر، پیمان جهانگیری ظهر امروز در نشست ستاد بحران شهرستان اندیمشک اظهار کرد: ساعت ۹ و ۳۰ دقیقه صبح امروز بر اثر نشست خط لوله انتقال بنزین در حومه روستای پاپی‌آباد دچار حریق شد.

وی افزود: نیروهای بسیج، سپاه، نیروی انتظامی و هلال احمر، آتش‌نشانی و نیروهای امدادی شهرستان اندیمشک با توجه به اهمیت موضوع در کوتاه‌ترین زمان ممکنه به محل حادثه اعزام شدند.

فرماندار اندیمشک گفت: با توجه به اهمیت موضوع روستای پاپی آباد برای پیشگیری از خطرات ناشی از آتش‌سوزی تخلیه شد.

وی با اشاره به پیش بینی صورت گرفته در خصوص سیل نیز افزود: با توجه به خطرات ناشی از باران و احتمال سیل، سه روستای بخش مرکزی اندیمشک با هدف پیشگیری از خطرات احتمالی ناشی از سیل تخلیه شدند.

جهانگیری گفت: توسط بخشداری‌ها و دهیاران روستاهای حاشیه رودخانه و مسیل آب‌ها به عشایر و شهروندان اطلاع‌رسانی شده و کلیه نیروهای امدادی و ستاد بحران اندیمشک در حالت آماده‌باش هستند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها