أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۵۴۲۳۶
زمان انتشار: ۱۳:۵۸     ۰۷ فروردين ۱۳۹۸
رئیس پلیس راهور نیروی انتظامی از هموطنان خواست تا ۴۸ ساعت آینده از سفر پرهیز کنند.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از مهر، سردار هادیانفر روز چهارشنبه در بازدید از محورهای ارتباطی استان قزوین گفت: اگر هموطنان برای تفریح قصد سفر دارند و کار اضطراری وجود ندارد، تحمل کنند تا شرایط جوی پایدار شود و میزان لغزندگی جاده‌ها به حداقل ممکن برسد.

وی با تاکید بر اینکه با رانندگان پرخطر برخورد قاطع و بدون اغماض می‌شود، گفت: رانندگان حادثه ساز و پرخطر تا پایان تعطیلات نوروز خودروهایشان در پارکینگ توقیف خواهد شد.

به گفته‌ی سردار هادیانفر، بیشترین حوادث در ۴۸ ساعت گذشته مربوط به استان‌های آذربایجان غربی، کهگیلویه و بویر احمد، هرمزگان و قزوین بوده است.

رئیس پلیس راهور نیروی انتظامی گفت: به فرماندهان این استان‌ها تاکید شده است تا برخوردهای قانونی را در برابر تخلفات رانندگی تشدید کنند.
اخبار ویژه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها