أَلَمْ يَعْلَمْ بِأَنَّ اللَّهَ يَرَى(علق 14) * * * آیا او ندانست که خداوند (همه اعمالش را) می‌بیند؟! * * * نداند او که همانا خدای می‌بیند/همه هرآنچه به هستی به امر خود افزود

      
کد خبر: ۴۵۴۲۵۵
زمان انتشار: ۱۵:۳۷     ۰۷ فروردين ۱۳۹۸
مدیرکل مدیریت بحران استانداری همدان:
مدیرکل مدیریت بحران استانداری همدان از مفقود شدن یک دختربچه ۱۰ ساله در رودخانه «حرم آباد» ملایر خبر داد و گفت: رودخانه «حرم آباد» این دختر را با خود برد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از مهر، علی مردان طالبی گفت: شب گذشته یک موتور سوار با عبور از لابلای موانع سعی در عبور از یک پل باریک را داشت که تعادل وی بر هم خورد و سرنشینان این وسیله نقلیه که شامل پدر و دختر ۱۰ ساله‌اش بود در داخل رودخانه افتادند.

طالبی اظهار داشت: با تلاش تیم‌های امدادی حاضر در محل پدر به بیرون از رودخانه کشیده شد و هم اینک در بیمارستان بستری است اما تا این لحظه با وجود تلاش تیم‌های آتش نشانی و هلال احمر اثری از دختر یافت نشده و تجسس برای یافتن وی همچنان ادامه دارد.

وی عنوان کرد: نیروهای امدادگر در حال جستجو در حریم رودخانه «حرم آباد» برای پیدا کردن فرد مفقود شده هستند.

طالبی اضافه کرد: با توجه حادثه خیز بودن برخی از نقاط در ملایر در پی بارندگی‌های اخیر این مناطق با قراردادن مانع و بلوک سیمانی آشکار سازی شده است.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری همدان اضافه کرد: حدود ۶۰ نفر از تیم‌های سیلاب و واکنش سریع در حال تجسس برای یافتن این دختربچه هستند.

وی با بیان اینکه در همدان مورد وقوع سیل نداشتیم و این اتفاق هم ناشی از طغیان رودخانه بنا به طبیعت خود به خاطر افزایش بارندگی بود، گفت: چندین مورد آبگرفتگی معابر و منازل گزارش شده که خسارت‌هایی وارد کرده است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها