أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۵۴۳۲۶
زمان انتشار: ۱۱:۳۹     ۱۰ فروردين ۱۳۹۸
فاطمه خمسه مدیرکل جهاد کشاورزی استان قزوین نیز جلسه ستاد تنظیم بازار استان قزوین گفت: مرغداران به دروغ اظهار می‌‌کردند که نهاده‌‌ دولتی دریافت نکرده‌اند.
به گزارش پایگاه 598، منوچهر حبیبی معاون اقتصادی استاندار در جلسه ستاد تنظیم بازار استان که صبح امروز در سالن جلسات این معاونت برگزار شد، اظهار کرد: با توجه به اینکه به ایام پایانی تعطیلات نوروز نزدیک می‌شویم لازم است که سیستم‌های نظارتی حضوری پررنگ‌تر از گذشته داشته باشند.

معاون اقتصادی استاندار قزوین بیان کرد: تفاوت قیمت جوجه یک روزه و مشکل توزیع نهاده‌‌ها دو معضلی بود که سبب نابسامانی در امور شده بود، اما امروز با همکاری شکل گرفته توسط اتحادیه مرغداران و دولت این امور ساماندهی شده است.

حبیبی اظهار کرد: باید پس از اتمام تعطیلات نوروزی، مرغ با کیلویی ۱۱ هزار و ۵۰۰ تومان به فروش برسد به همین سبب به اتحادیۀ مرغداران اعلام می‌‌کنیم باید قیمت‌‌ها تعدیل شود.

معاون اقتصادی استاندار قزوین با اشاره به اینکه اجرایی شدن این کار کمک می‌کند که نرخ مرغ در کشور نیز سامان پیدا کند، بیان کرد: در این ایام نباید به‌هیچ‌عنوان با کمبود مرغ، گوشت و میوه مواجه شویم لذا با همین قیمت‌‌ها مرغ در بازار توزیع می‌‌شود اما پس از اتمام تعطیلات این مادۀ غذایی با نرخ ستاد تنظیم بازار کشور توزیع خواهد شد.

مرغداران به ما دروغ گفتند
فاطمه خمسه مدیرکل جهاد کشاورزی استان قزوین نیز در این جلسه گفت: مرغداران به دروغ اظهار می‌‌کردند که نهاده‌‌ دولتی دریافت نکرده‌اند.



خمسه با اشاره به اینکه تمام مرغدارانی که در ماه‌‌های پایانی سال ۹۷ معترض بودند حوالۀ اخذ نهاده دولتی را در دست داشتند، بیان کرد: ۹۰ درصد از مرغداران از نهاده‌های دولتی استفاده کرده بودند.

وی افزود: اگر نتوانیم شرایط را با نهادۀ ۴ هزار و ۲۰۰ تومانی تنظیم کنیم قیمت مرغ در سال ۹۸ سرسام آور خواهد بود.

سعید نبیل رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت استان قزوین نیز در این جلسه گفت: اگر به سمت کاهش قیمت‌ها برویم اما نتوانیم این رقم را حفظ کنیم در آینده دچار شرایط سختی خواهیم شد.
وی افزود: مرغدارانی که نهاده‌های ۴ هزار و ۲۰۰ تومانی دریافت کردند باید امروز همکاری ویژه‌‌ای با دستگاه‌‌های دولتی داشته باشند.

فارس
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها