يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۵۴۳۸۹
زمان انتشار: ۲۱:۴۲     ۱۲ فروردين ۱۳۹۸
سخنگوی شرکت ملی گاز انفجار خط لوله گاز در استان لرستان را تکذیب کرد و گفت: گازرسانی در استان‌های سیل‌زده بی‌وقفه ادامه دارد.

به گزارش پایگاه 598، مجید بوجارزاده در مورد فیلمی که در فضای مجازی مبنی بر انفجار و آتش‌سوزی خط لوله گاز دو استان لرستان منتشر شده است، توضیح داد: هیچ انفجاری صورت نگرفته است و این موضوع را صد در صد تکذیب می‌کنیم. رانش کوه باعث نشست خط لوله گاز شده است که این مشکل بلافاصله برطرف شد. این خط لوله ٣٦ اینچی تأمین‌کننده گاز اطراف خرم‌آباد است.

وی با تاکید بر این که شرایط گازرسانی به استان‌های سیل زده پایدار است، گفت: تنها در شهر معمولان تخریب یک خط لوله باعث قطع گاز ٢٥٠٠مشترک شد. البته این شهر خالی از سکنه است.

سخنگوی شرکت ملی گاز ایران ادامه داد: هر زمانی لازم باشد، گاز به دلیل مسائل ایمنی قطع می‌شود اما به طور کلی گازرسانی به همه استان‌های سیل زده بدون مشکل ادامه دارد.

ایسنا

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها