أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۵۴۴۰۶
زمان انتشار: ۱۳:۱۶     ۱۴ فروردين ۱۳۹۸
مدیرکل تعاون و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش گفت: تاکنون ۱۰ میلیون و ۴۲۸ هزار و ۱۸۸ نفر ـ روز از مراکز اسکان فرهنگیان استفاده‌ کرده‌اند.

به گزارش پایگاه 598، گودرز کریمی‌فر مدیرکل تعاون و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش با اشاره به آمار اسکان فرهنگیان در نوروز ۹۸، اظهار کرد: تا پایان روز ۱۳ فروردین امسال، ۳ میلیون و ۶۹۸ هزار و ۳۵۱ نفر در قالب یک میلیون و ۲۷ هزار و ۳۲۳ خانوار
در مراکز اقامتی فرهنگیان پذیرش شده‌اند.

وی ادامه داد: بر این اساس تا کنون ۱۰ میلیون و ۴۲۸ هزار و ۱۸۸ نفر ـ روز از مراکز اسکان فرهنگیان استفاده‌ کرده‌اند.

کریمی‌فر به بیش‌ترین پذیرش در مراکز اسکان فرهنگیان اشاره کرد و گفت: ۸ استان کشور به ترتیب شامل اصفهان، فارس، خراسان رضوی، هرمزگان، خوزستان، یزد، بوشهر و کرمان بیشترین مسافران فرهنگی را داشتند.

وی به اسکان مردم سیل‌زده در مراکز اسکان فرهنگیان اشاره کرد و افزود: طی روزهای اخیر و پیرو وقوع سیل در استان‌های غرب، جنوب و جنوب غربی و همچنین مسدود شدن راه‌های مواصلاتی، کاهش مسافر به شدت محسوس است و به همین دلیل مراکز اسکان استان‌های مذکور در اختیار هموطنانی که مجبور به ترک خانه‌های خود بوده‌اند، قرار گرفته است.

فارس

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها