أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۵۴۵۴۴
زمان انتشار: ۱۰:۰۷     ۱۹ فروردين ۱۳۹۸
واکنش سردار جعفری به اقدام احتمالی امریکا در قرار دادن نام سپاه در فهرست گروه‌های تروریستی
فرمانده کل سپاه در واکنش به انتشار اخباری مبنی بر اقدام احتمالی امریکایی ها در قرار دادن نام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در فهرست گروه های تروریستی تأکید کرد : در صورت چنین حماقتی، ارتش و نیروهای امنیتی امریکا در منطقه غرب آسیا، دیگر آرامش امروز را نخواهند داشت.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از سپاه نیوز، در پی انتشار برخی اخبار مبنی بر اقدام احتمالی امریکا در قرار دادن نام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در فهرست گروه‌های تروریستی از امروز دوشنبه، سردار سرلشکر پاسدار محمدعلی جعفری فرمانده کل سپاه در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه "واکنش سپاه در قبال این اقدام امریکایی‌ها چه خواهد بود؟ ‌گفت: اگر امریکایی ها دست به چنین حماقتی بزنند و امنیت ملی ما را به مخاطره بیندازند، مطابق سیاست های نظام جمهوری اسلامی ایران اقدامات مقابله به مثل را عملیاتی و در دستور کار قرار خواهیم داد.

وی تصریح کرد: در چنین شرایطی دیگر ارتش و نیروهای امنیتی امریکا در منطقه غرب آسیا از آرامش امروز برخوردار نخواهند بود.
اخبار ویژه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها