يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۵۴۵۶۲
زمان انتشار: ۱۳:۵۳     ۱۹ فروردين ۱۳۹۸
جمع اگر نظرش این بود که تصویب نشود، می‌گفتند نشود، اما هنوز نگفته ‌است که نشود و دارد بررسی می‌کند.
به گزارش پایگاه 598، محمدرضا باهنر عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در گفتگو با ایلنا گفت: همین چهار رئیس‌جمهور اخیر کشور را هر شهروند یک لحظه در ذهن خودش تصور کند، یعنی مرحوم آقای هاشمی رفسنجانی، رئیس دولت اصلاحات، آقای احمدی‌نژاد و آقای روحانی؛ می‌بینیم که این‌ چهارتا با هم فرق می‌کنند و خیلی هم تفاوت دارند. با اینکه بعضی از این‌ها ممکن است از نظر سیاسی همسو باشند، اما کاملا متفاوتند.

دبیرکل جامعه اسلامی مهندسین عنوان کرد: هرکدام از این افراد که رئیس‌جمهور شدند آثار فکری و اجرایی‌شان تا عمق خانه‌های مردم نفوذ کرده است. یکی‌شان می‌گوید آزادی، یکی‌شان می‌گوید اقتصاد، یکی می‌گوید یارانه بدهیم یکی می‌گوید ندهیم یکی می‌گوید مالیات بگیریم یکی می‌گوید نگیریم. الان اینگونه است که کسی که رئیس‌جمهور می‌شود کل ریل‌گذاری‌اش عوض ‌می‌شود و سیستم عوض می‌شود و بنابراین کسانی که انتخاب می‌شوند با هم فرق می‌کنند. باهنر ابراز داشت: مردم ما شور انتخاباتی دارند از این جهت ما شاید در دنیا رتبه بسیار خوبی داریم. یکدفعه هفتاد درصد مردم پای صندوق رای می‌روند که این یک سرمایه بزرگ اجتماعی است.

باهنر درباره بررسی لوایح پالرمو و CFT در مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: مجمع اگر نظرش این بود که تصویب نشود، می‌گفتند نشود، اما هنوز نگفته ‌است که نشود و دارد بررسی می‌کند. ما دو جلسه بحث مفصل کردیم و در حال بررسی هستیم. از طرف دیگر علاوه بر اینکه بررسی این‌ها زمان می‌برد ما هم بدمان نمی‌آید که این مساله مقداری طول بکشد تا ببینیم بالاخره اروپایی‌ها در رابطه با برجام چه می‌کنند.

وی تاکید کرد: اروپایی‌ها باید جبران کنند، ببینیم اروپایی‌ها چطور جبران می‌کنند. ما بر این اساس جلو می‌رویم و بررسی می‌کنیم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۱
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها