أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۵۴۵۹۵
زمان انتشار: ۱۰:۲۲     ۲۰ فروردين ۱۳۹۸
با اعلام وزارت کشور:
سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان گفت: با اعلام وزارت کشور، استان هرمزگان به عنوان معین استان خوزستان برای تسریع در خدمات‌رسانی به مردم سیل‌زده این استان تعیین شد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از روابط عمومی استانداری هرمزگان، ایرج حیدری در جلسه شورای هماهنگی  مدیریت بحران استان هرمزگان با محوریت تسریع در ارسال کمک‌های امدادی استان به مناطق سیل‌زده کشور با ابراز همدردی با مردم سیل زده گلستان، خوزستان، لرستان، مازندران، ایلام و کرمانشاه، اظهار داشت: با اعلام وزارت کشور استان هرمزگان معین استان خوزستان  برای تسریع در امدادرسانی‌ها  به مردم این استان تعیین شد.

وی افزود: با توجه به اعلام وزارت کشور، تمامی کمک‌های مردمی جمع‌آوری‌شده در استان هرمزگان به استان خوزستان ارسال می‌شود.

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان گفت:  کمک‌های مردمی و دستگاه‌های اجرایی استان شامل برنج، گوشت، پتو، انواع کنسرو، گونی، ماشین آلات سنگین ‌ آرد و غیره به صورت منظم از سوی ستاد مدیریت بحران استان به مناطق سیل زده خوزستان ارسال می‌شود.

حیدری خاطرنشان کرد: چکمه، قایق، تانکر، موتورهای مکش، کانتینر، ماشین‌آلات  سنگین، گونی، بیل، مواد بهداشتی ،چادر، مواد غذایی و اقلام امدادی به‌صورت مبرم در سطحی وسیع نیاز مناطق سیل‌زده خوزستان  است و در این میان کمک‌های مردمی بسیار تعیین‌کننده است.

وی گفت: دستگاه‌های اجرایی استان گزارش اقدامات خود برای کمک به مناطق سیل‌زده خوزستان  به ستاد مدیریت  بحران استانداری به‌صورت منظم  اعلام کنند.

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان  تصریح کرد: اعضای ستاد بحران استان هرمزگان با عزیمت به استان خوزستان از مناطق سیل‌زده این استان به زودی بازدید خواهند کرد تا از نزدیک در جریان امدادرسانی‌ها قرار گیرند.

حیدری افزود: به صورت مستمر کمک‌های استان به مناطق سیل‌زده خوزستان تا رسیدن این استان به شرایط پایدار توسط ستاد مدیریت بحران استان هرمزگان  ارسال می‌شود.

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان خاطرنشان کرد: با توجه به استقرار سپاه امام سجاد (ع) استان در مناطق سیل‌زده خوزستان برای ارائه خدمات مناسب به سیل‌زدگان این استان، کلیه دستگاه‌های اجرایی  عضو ستاد مدیریت  بحران، همکاری  و هماهنگی  نزدیکی با مجموعه سپاه استان در تهیه تجهیزات و ارسال اقلام موردنیاز در حوزه های ترابری، مواد غذایی، بهداشتی و امدادی بعمل آورند.


اخبار ویژه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها