أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۵۴۶۳۹
زمان انتشار: ۱۱:۳۵     ۲۱ فروردين ۱۳۹۸
مدیرعامل ستاد معاینه فنی خودرو از جریمه بیش از 2 میلیون خودروی فاقد معاینه فنی در پایتخت در سه ماه پایانی سا ل 97 خبر داد و گفت: این آمار تقریبا معادل با تعداد جریمه‌ها به همین علت طی 10 ماه ابتدایی سال بوده است.

به گزارش پایگاه 598، سیدنواب حسینی‌منش، مدیرعامل ستاد معاینه فنی خودرودر گفت‌وگو با خبرنگار شهری خبرگزاری فارس، در ارتباط با مرحله دوم طرح کاهش آلودگی هوا، اظهار داشت: این طرح که از نیمه دوم سال  98 اجرا شد، بر اساس آن خودروهای فاقد معاینه فنی روزانه 50 هزار تومان جریمه می‌شوند.

وی افزود: در سه ماهه آخر سال 97 به اندازه 9 ماهه ابتدایی سال 97 خودروهای فاقد معاینه فنی جریمه شدند و تا دی ماه سال گذشته 2 میلیون و 400 خودرو به دلیل نداشتن معاینه فنی  جریمه شده بودند در حالی که در سه ماهه پایانی سال پیش 2 میلیون خودرو به همین علت جریمه شده بودند.

مدیرعامل ستاد معاینه فنی خودرو در پاسخ به این که آیا واریزی به حساب شهرداری به دلیل اعمال جریمه‌های خودروهای فاقد معاینه فنی واریز شده است ،گفت: هنوز شهرداری عایدی از این مسئله نداشته است.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها