أَلَمْ يَعْلَمْ بِأَنَّ اللَّهَ يَرَى(علق 14) * * * آیا او ندانست که خداوند (همه اعمالش را) می‌بیند؟! * * * نداند او که همانا خدای می‌بیند/همه هرآنچه به هستی به امر خود افزود

      
کد خبر: ۴۵۴۶۶۹
زمان انتشار: ۱۹:۵۱     ۲۱ فروردين ۱۳۹۸
پنج هیئت از طرف حضرت آیت الله خامنه‌ای با حضور در آسایشگاه‌ها و منازل تعدادی از جانبازان از فداکاری، صبر و ایستادگی ایثارگران تجلیل کردند.
به گزارش پایگاه 598، در سالروز ولادت با سعادت قمر بنی هاشم حضرت اباالفضل‌العباس علیه‌السلام و روز جانباز، صبح امروز(چهارشنبه 21 فروردین) پنج هیئت از طرف حضرت آیت الله خامنه‌ای با حضور در آسایشگاهها و منازل تعدادی از جانبازان از فداکاری، صبر و ایستادگی ایثارگران تجلیل کردند.

حجج اسلام آقایان ابوترابی‌فرد، حاج‌علی‌اکبری، سلیمانی، قمی و محمدیان به نمایندگی از رهبر معظم انقلاب اسلامی، با حضور در آسایشگاهها و منازل جانبازان ضمن گفتگو با آنان و کسب اطلاع از شرایط زندگی و درمان، از ایثارگری و مجاهدت‌های آنان قدردانی کردند.

همچنین نمایندگان ولی فقیه در مراکز استان‌ها و ائمه جمعه سراسر کشور نیز به نمایندگی از رهبر انقلاب اسلامی با حضور در منازل تعدادی از جانبازان سراسر کشور از این یادگاران گرانقدر دفاع مقدس تجلیل کردند.

منبع:تسنیم
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها