أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۵۴۹۲۸
زمان انتشار: ۱۰:۴۹     ۲۸ فروردين ۱۳۹۸
وزیر امور خارجه اوگاندا اعلام کرد که کشورش امکان اعطای پناهندگی به رئیس جمهوری برکنار شده سودان را بررسی می کند.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از العالم، «هنری اوریم» وزیر خارجه اوگاندا اعلام کرد: در صورت درخواست عمر البشیر (رئیس جمهور برکنار شده سودان) برای دریافت پناهندگی، کشورش این موضوع را در عالی‌ترین سطوح بررسی خواهد کرد.

وی با اشاره به نقش مهم البشیر در انعقاد پیمان صلح جنوب سودان گفت: دولت اوگاندا می‌تواند درباره اعطای پناهندگی به البشیر تصمیم بگیرد.

وزیر خارجه اوگاندا تاکید کرد: ما از نزدیک تحولات سودان را بررسی می کنیم و از رهبران این کشور می‌خواهیم که به خواسته های مردم سودان از جمله انتقال مسالمت آمیز قدرت به یک دولت غیرنظامی احترام بگذارند.

گفتنی است، اوگاندا اولین کشور آفریقایی بود که در گذشته از عمر البشیر استقبال کرد و او را به دادگاه جنایی بین المللی تحویل نداد.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها