يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۵۴۹۹۸
زمان انتشار: ۱۴:۳۵     ۲۹ فروردين ۱۳۹۸
هوشنگ نصیرزاده:
مدیرعامل باشگاه ماشین سازی تبریز گفت: گل استقلال آفساید بود و حتی اگر خود شفر هم داور بود این گل را قبول نمی‌کرد.
به گزارش پایگاه 598، هوشنگ نصیرزاده پس از شکست یک بر صفر تیمش برابر استقلال تهران گفت: بازی خوبی انجام دادیم اما متأسفانه داور یک گل آفساید را به سود استقلال گرفت و باعث شد تا ما یک بر صفر بازنده این دیدار باشیم.

وی تاکید کرد: مطمئن باشید اگر شفر هم داور بود حتماً این گل را قبول نمی‌کرد زیرا می‌دانست گل آفساید بوده است.

نصیرزاده در پاسخ به این سوال که آیا قرار است زنوزی به شما پاداش بدهد گفت: برای این سوال شما متأسفم که چنین سوالی را از من می‌پرسید و اینکه می‌دانید سئوالتان غیرمنطقی است.

مدیرعامل باشگاه ماشین سازی تبریز در ادامه افزود: اگر ما بازی را می‌بردیم به نفع سپاهان و تراکتورسازی و حتی پدیده بازی کرده بودیم ولی ما به این مسائل فکر نمی‌کنیم و تمام تمرکزمان برای موفقیت تیم مان است.

نصیر زاده در پایان و در خصوص عملکرد داور این دیدار گفت: داور بیشتر تماشا می‌کرد تا اینکه سوت بزند البته در نیمه اول عملکرد بدی نداشت ولی متأسفانه در نیمه دوم همانند نیمه اول قضاوت خوبی از خود به نمایش نگذاشت.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها