يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۵۵۱۱۲
زمان انتشار: ۱۱:۲۷     ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۸
مدیر کل امور مرزی وزارت کشور گفت: احتمال بازگشایی مرز خسروی در اربعین سال ۹۸ بسیار زیاد است و قریب به یقین انجام خواهد شد.
به گزارش پایگاه 598، شهریار حیدری مدیر کل امور مرزی وزارت کشور در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه دولت گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره بازگشایی مرز خسروی در اربعین سال 98 گفت: بعد از جلسه و نشستی که با مسئولین عراق درباره بازگشایی مرز خسروی داشتیم، الحمدالله این نشست وارد فاز عملیاتی و اجرایی شده است.

مدیر کل امور مرزی وزارت کشور ادامه داد: بعد از سفر نخست وزیر عراق و توافقی که با رئیس گذرگاه‌های کشورهای عراق انجام شد، اخباری که هر روز به دست ما می‌رسد بیانگر این است که اقدامات بازگشایی در حال انجام است. آنچه که مسئولین عراقی به ما گفتند احتمال بازگشایی مرز خسروی در اربعین سال 98 بسیار زیاد است و قریب به یقین انجام خواهد شد.

وی در پایان گفت: امنیت مرز خسروی از سوی عراق تأمین شده و عراق  در صدد بالا بردن ضریب امنیت بالای مرز خسروی است. توافق برای راه اندازی و اجرای مصوبه بازگشایی مرز خسروی انجام شده است. امسال قطعا این مصوبه اجرا خواهد شد و ان شاءالله کنسل نمی‌شود.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها