أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۵۵۳۵۷
زمان انتشار: ۱۴:۱۳     ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۸
حجت الاسلام و المسلمین قاضی عسکر گفت: ۸۶ هزار و ۵۲۰ نفر امسال به حج تمتع اعزام خواهند شد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از باشگاه خبرنگاران، حجت الاسلام و المسلمین سید علی قاضی عسکر، نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت در همایش ویژه زائران حج تمتع ۹۸ که صبح امروز (جمعه ششم اردیبهشت ماه) برگزار شد، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: امیدواریم امسال هم مانند دو سال گذشته حج خوبی را برگزار کنیم.

او افزود: ۸۶ هزار و ۵۲۰ نفر طبق توافقات انجام شده به حج اعزام خواهند شد که این رقم نسبت به سال گذشته افزایش داشته است.

نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت با اشاره به اینکه حدود یک میلیون و ۱۳ هزار نفر در نوبت حج تمتع هستند، افزود: سازمان حج و زیارت در خواست حدود ۱۰ هزار نفر سهمیه اضافه را داده است که امیدواریم با آن موافقت شود.

حجت الاسلام و المسلمین قاضی عسکر تصریح کرد: با عنایت مقام معظم رهبری و دولت آن نرخی که برای حج در نظر گرفته شده است، مبلغی درست و صحیح است. همچنین ما شماره حساب تمام زائران را دریافت کرده‌ایم تا در صورت کاهش هزینه آن را به حساب آن‌ها بازگردانیم.

او افزود: مبلغی که اکنون اعلام شده بین ۲۱ تا ۲۸ میلیون تومان است و این تفاوت تنها در نرخ مسکن است، اما کیفیت را از دست نداده‌ایم.

حجت الاسلام و المسلمین قاضی عسکر گفت: در دیپلماسی حج کارهای خوبی صورت گرفته است، امسال روسای بعثه ۶ کشور با ما دیدار داشتند که کار بسیار خوبی بود، زیرا وحدت شعار انقلاب ما است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها