يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۵۵۳۸۰
زمان انتشار: ۱۵:۱۸     ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۸
مدیرعامل بانک صادرات از دسته‌بندی بانک‌ها از سوی بانک مرکزی برای کمک به رونق تولید در سال جاری خبر داد.
به گزارش پایگاه 598، حجت‌الله صیدی مدیرعامل بانک صادرات در خصوص برنامه‌های نظام بانکی برای کمک به رونق تولید در سال جاری اظهار داشت: یک برنامه کلی با بانک مرکزی برای تحقق شعار رونق تولید داریم و براساس آن بانک‌ها باید هر کدام در این خصوص فعالیت کرده و گزارش عملکرد خود را به دستگاه‌های مربوطه نیز ارائه دهند.
 
وی افزود: اما برنامه دیگری بین بانک‌ها با هماهنگی بانک مرکزی در حال اجراست که بانک‌ها برای کمک به رونق تولید در بخش‌های مختلف تعیین شده‌اند، به‌عنوان مثال چند بانک مسئول حمایت از رونق تولید مسکن، خودرو و کشاورزی و... شده‌اند.

صیدی با اشاره به اینکه بانک صادرات طرح طراوت را که طرح اعتباری ویژه تولید است از روزهای نخست سال جاری اجرایی کرده است، تصریح کرد: همان‌طور که از فرمایشات مقام معظم رهبری مشخص است، رونق تولید تمام زنجیره تولید را در بر می‌گیرد.

وی افزود: عامل مهمی در رونق تولید وجود دارد به‌نام تقاضای کل، در این طرح بنا داریم با تحریک تقاضای کل بتوانیم به بخش تولید کمک کنیم. بخشی از کارخانجات کشور هم‌اکنون زیر ظرفیت کار می‌کنند به این دلیل که تقاضایی برای آنها وجود ندارد. در این طرح مصرف‌کننده نیز می‌تواند اعتبار دریافت کند تا کالای مورد نیاز خود را خریداری کند.

مدیرعامل بانک صادرات گفت: در این بانک با تأمین اعتبار نقدی 15 تا 20 هزار میلیارد تومانی می‌توان به حدود 100 هزار میلیارد تومان از چرخه تولید کمک کرد.

منبع: تسنیم

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها