أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۵۵۴۰۲
زمان انتشار: ۱۰:۵۵     ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۸
شورای سیاسی جنبش مقاومت اسلامی «نجباء» عراق خواستار اخراج نیرو‌های آمریکایی از این کشور شد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از دفتر اطلاع رسانی نجباء، مقاومت اسلامی نُجَباء با صدور بیانیه‌ای حمله جنگنده‌های ائتلاف آمریکا به نیرو‌های امنیتی عراق در استان کرکوک را به شدت محکوم کرد.

بر اساس این گزارش، شورای سیاسی این جنبش در بیانیه صادره، آمریکا را شیطان بزرگ خوانده است که به صورت مستمر با رفتار غیرعاقلانه خود حاکمیت ملی عراق را نقض می‌کند.

مقاومت اسلامی نُجَباء با اشاره به حمله هوایی اشغالگران به نیرو‌های پلیس در منطقه الشلامغه استان کرکوک، خاطرنشان کرد: بر خلاف ادعا‌ها مبنی بر حضور مستشاری فنی امریکا در عراق، این تعرض ثابت کرد که نیرو‌های آمریکایی با سوءنیت و آمادگی جهت تقابل نظامی، در کشور ما مستقر شده‌اند.

نجَباء ضمن نامشروع دانستن ادامه حضور نیرو‌های آمریکایی در خاک عراق، از دولت خواسته است که با مسئولیت شناسی، قوانین قاطعانه‌ای را که از ناقضان حق حاکمیت عراق سلب مصونیت می‌کند، به اجرا بگذارد.

در پایان این بیانیه، همچنین خطاب به نمایندگان مجلس عراق تصریح شده است: مسئولیت تأخیر در تصویب قانون اخراج نیرو‌های خارجی که پوششی برای داعش هستند را بر عهده پارلمان می‌دانیم.

گفتنی است نیرو‌های امنیتی عراق در حال انجام عملیاتی با هدف تار و مار کردن بقایای داعش در استان کرکوک بودند که با حمله ناگهانی جنگنده‌های ائتلاف آمریکایی در حمایت از تروریست‌ها مواجه شدند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها