أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۵۵۶۵۵
زمان انتشار: ۰۸:۴۷     ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۸
بیش از 500 میلیون کاربر هر روز در بخش استوری اینستاگرام فعالیت می‌کنند تا با گشت و گذار در میان پست‌های به اشتراک‌گذاری شده، از روزمرگی‌های اعضای خانواده، دوستان خود و اینفلوئنسرها با خبر شوند.

به گزارش پایگاه 598، اینستاگرام در جریان کنفرانس F8 فیسبوک که ساعاتی پیش برگزار شد، از قابلیت‌هایی جدید و تغییراتی برای استوری‌ها پرده برداشت تا کاربران را به این قسمت از همیشه وابسته‌تر کند.

استوری

مهم‌ترین تغییر، رابط کاربری جدید بخش استوری‌ بوده است. به زودی این بخش به سه بخش مجزای Live، Camera و Create تقسیم‌بندی می‌شود. بخش لایو همانطور که از عنوانش پیداست، کلیه گزینه‌های لایو استریم اینستاگرام را در خود گردآوری خواهد کرد و این در حالیست که بخش Camera مجموعه‌ای از تمام قابلیت‌های عکاسی و فیلمبرداریست که هم‌اکنون در استوری‌ها می‌بینید.

این یعنی گزینه‌های بومرنگ، سوپرزوم، فوکوس، ریوایند و ... همگی از بخش Camera در دسترس خواهند بود. اما بخش Create برای ساخت استوری‌هایی در نظر گرفته شده که نیازی به عکس و ویدیو ندارند و متن محورند. پس‌زمینه‌های رنگی، انواع قلم و استیکرهای تعاملی مثل نظرسنجی و سؤال از این قسمت قابل دسترسی خواهند بود.

استوری

اینستاگرام اعلام کرده که این رابط کاربری جدید در «آینده نزدیک» برای کلیه کاربران اپ از سراسر دنیا آماده خواهد شد. اما چند قابلیت جدید دیگر از همین حالا به استوری‌ها اضافه شده. یکی از آن‌ها استیکرهای Donation برای جمع‌آوری کمک‌های مالیست که از امروز در اختیار کاربران آمریکایی قرار گرفته است.

استوری

کسب و کارها می‌توانند با گذاشتن این استیکر در استوری‌ها کلیه عواید فروش خود را به سازمان‌های غیرانتفاعی یا خیریه اعطا کنند. اما در نهایت اینستاگرام قابلیت دیگری به نام Shopping from Creators هم معرفی کرده تا بتوانید به طور مستقیم از اینفلوئنسرهایی همچون کیم کارداشیان، کایلی جنر یا جیجی حدید به خرید بپردازید.

این ویژگی از هفته آینده در دسترس اینفلوئنسرهای بیشتری قرار خواهد گرفت. گفتنی است که در حال حاضر برندهایی همچون نایکی، آدیداس، بربری، پرادا، زارا و H&M در فروش کالاهای خود از طریق استوری با اینستاگرام همکاری می‌کنند.

منبع: Phonearena
اخبار ویژه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها