يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۵۵۷۱۴
زمان انتشار: ۱۹:۱۲     ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۸
تابناک اقتصادیبازار طلا و سکه تهران در اولین روز هفته، با روند افزایشی قیمت‌ها همراه شده است. به گونه‌ای که بر اساس آخرین قیمت‌ها از بازار تهران، بهای سکه تمام طرح جدید نسبت به ابتدای روز، ۳۰ هزار تومان افزایش داشته است. هرچند بهای جهانی طلا بازهم کاهش قیمت را تجربه کرده است.
به گزارش پایگاه 598، در معاملات امروز (شنبه چهاردهم اردیبهشت ۹۸) نرخ سکه با توجه به افزایش نسبی قیمت‌ها در بازار ارز، با روند صعودی همراه شده است.
 
بر این اساس برای اطلاع از آخرین قیمت‌های بازار طلا و سکه، گفتگویی تلفنی با محمد کشتی آرای عضو هیأت مدیره طلا و جواهر تهران داشتیم.

کشتی آرای با بیان اینکه امروز هر اونس طلا در بازار جهانی، نسبت به هفته گذشته، ۹ دلار کاهش داشته و به رقم ۱۲۷۹ دلار رسیده است، اظهار داشت: تا ساعت ۱۷ امروز، آخرین قیمت‌های طلا و سکه به شرح زیر می‌باشد:

هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید (سکه امامی) با رشد ۱۰ هزار تومانی نسبت به روز پنج شنبه، به رقم ۵,۰۹۰,۰۰۰ تومان رسیده است. هرچند در ابتدای روز (صبح) بهای این سکه با نرخ ۵,۰۶۰,۰۰۰ تومان کلید خورده بود.

همچنین هر قطعه سکه تمام طرح قدیم، ۴,۸۳۵,۰۰۰ تومان قیمت گذاری شده است که نسبت به پایان هفته گذشته، ۳۵ هزار تومان گران‌تر می‌باشد.

هر نیم سکه بهار آزادی نیز تا این لحظه، ۲,۷۹۰,۰۰۰ تومان و هر ربع سکه بهار آزادی ۱,۸۰۰,۰۰۰ تومان می‌باشد.

به گفته کشتی آرای، هر سکه یک گرمی با افزایش ۱۰ هزار تومانی به رقم ۹۷۵ هزار تومان رسیده است و هر گرم طلای ۱۸ عیار با افزایش قیمت، رقم ۴۶۰۱۰۰ تومان می‌باشد. همچنین هر مثقال طلای ۱۷ عیار که به عنوان مبنا برای محاسبات نرخ گذاری است، ۱,۹۹۰,۰۰۰ تومان قیمت گذاری شد که نسبت به روز پنجشنبه، ۱۳ هزار تومان افزایش داشته است.

حباب سکه نیز امروز با ۱۰ هزار تومان افزایش به ۵۹۰ هزار تومان رسیده است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها