أَلَمْ يَعْلَمْ بِأَنَّ اللَّهَ يَرَى(علق 14) * * * آیا او ندانست که خداوند (همه اعمالش را) می‌بیند؟! * * * نداند او که همانا خدای می‌بیند/همه هرآنچه به هستی به امر خود افزود

      
کد خبر: ۴۵۵۷۳۳
زمان انتشار: ۰۰:۲۰     ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۸
منابع خبری رژیم صهیونیستی می‌گویند که گروه‌های مقاومت فلسطین از صبح روز شنبه، بیش از ۲۰۰ فروند موشک از غزه به سمت سرزمین‌های اشغالی شلیک کرده‌اند.
به گزارش پایگاه 598، کانال ۱۳ تلویزیون رژیم صهیونیستی خبر داد که گروه‌های مقاومت فلسطین از صبح روز شنبه تاکنون، بیش از ۲۰۰ فروند موشک از غزه به سمت اراضی اشغالی شلیک کرده‌اند.

کانال ۱۳ تلویزیون رژیم صهیونیستی ساعاتی قبل هم گزارش داده بود که به دلیل تنش‌های امروز در مرز غزه با فلسطین اشغالی، «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی مشورت‌های امنیتی با رئیس ستاد مشترک ارتش، رئیس «شین‌بت» و رئیس شورای امنیت داخلی و افسران عالی‌رتبه خواهد داشت؛ نشستی که قرار است در ساختمان وزارت جنگ در تل‌آویو برگزار شود.

ارتش رژیم صهیونیستی در واکنش به حملات راکتی گروه‌های مقاومت غزه به جنوب سرزمین‌های اشغالی، به مناطق مختف نوار غزه حمله هوایی و توپخانه‌ای کردند.

درگیری تازه فلسطین و رژیم صهیونیستی از صبح روز شنبه پس از آن آغاز شد که در ادامه تظاهرات هفتگی مرزی فلسطینیان غزه در روز جمعه گذشته (۱۳ اردیبهشت)، چهار فلسطینی دیگر شهید و ده‌ها تن دیگر به ضرب گلوله نظامیان صهیونیست مجروح شدند.

دولت تشکیلات خودگردان فلسطین به ریاست محمود عباس از سازمان ملل خواست تا برای جلوگیری از تجاوزات رژیم صهیونیستی علیه غزه، فوراً مداخله کند.

منبع: فارس

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها