يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۵۵۸۱۱
زمان انتشار: ۰۹:۳۸     ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۸
منابع روسی از افزایش جان باختگان حادثه آتش سوزی هواپیمای مسافربری در مسکو خبر دادند.
به گزارش پایگاه 598، مهر به نقل از اسپوتنیک، کمیته تحقیقات سازمان حوادث غیرمترقبه روسیه اعلام نمود که تا کنون ۳۷ نفر از ۷۸ نفر که در هواپیما سوخوی سوپرجت ۱۰۰ متعلق به شرکت هواپیمایی ایرفلوت روسیه، شناسایی شده اند. از سرنوشت ۴۱ نفر خبری نیست.

نماینده رسمی کمیته تحقیقات در سازمان حوادث غیرمترقبه روسیه خانم سوتلانا پترنکو در این خصوص گفت: ۷۸ نفر در پرواز هواپیمای مسافری مسکو-مورمنسک حضور داشتند، تعداد مسافران و اعضای خدمه، ۷۸ نفر بودند. طبق اطلاعات جدید تا کنون ۳۷ نفر از این حادثه جان سالم به در بردند.

محققان در حال بازجویی از قربانیان، شاهدان عینی، کارکنان فرودگاه و شرکت هواپیمایی و دیگر افراد مسئول در پرواز این هواپیما هستند.

گفتنی است که، هواپیمای مسافری مسکو_ مورمنسک حدود ساعت ۱۸:۰۰ به وقت مسکو از فرودگاه شرمتووا بلند شد. سپس چندین بار در منطقه حومه مسکو دور زد و به طور ناگهانی به سمت پایین حرکت کرد و در حدود ۱۸:۴۰، این هواپیما در فرودگاه شرمتووا فرود آمد و در هنگام فرود آتش گرفت.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها