أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۵۵۸۴۶
زمان انتشار: ۱۳:۵۹     ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۸
هانی‌زاده مطرح کرد:
یک کارشناس مسائل غرب آسیا با اشاره به اینکه قدرت موشکی گروه‌های مقاومت فلسطین نسبت به قبل افزایش یافته است، تصریح کرد: احتمال این وجود دارد که این گروه‌ها بتوانند نیروگاه هوایی دیمونا و فرودگاه بن گوریا را هدف قرار دهند.
به گزارش سرویس بین الملل پایگاه 598، حسن هانی زاده، کارشناس مسائل غرب آسیا در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجو، در مورد حملات رژیم صهیونیستی به گروه‌های مقاومت فلسطین گفت: حملات اخیر رژیم صهیونیستی به مردم غزه در چارچوب یک سلسله رایزنی‌ها میان ترامپ، رئیس جمهور آمریکا، نتانیاهو نخست وزیر اسرائیل و بن سلمان ولیعهد عربستان صورت گرفته به اعتقاد اینکه الان نخستین مرحله اجرایی شدن طرح معامله قرن آغاز شده است.

هانی زاده با بیان اینکه حماس و مقاومت فلسطین از جمله مخالفین طرح قرن هستند لذا ترامپ به نتانیاهو چراغ سبز نشان داد که از طریق حمله گسترده نظامی به نوعی مردم غزه و مقاومت اسلامی را وادار به تسلیم کنند.

وی با اشاره به اینکه در طی دو ماه گذشته اسرائیل حمله دو روزه علیه مردم غزه انجام داد، گفت: البته پس از دو روز ارتش غزه توانست رژیم صهیونیستی را مجبور به عقب نشینی کند.

این کارشناس مسائل غرب آسیا با بیان اینکه الان دور جدید حمله به غزه با هدف ترور شخصیت‌های فلسطینی برای حذف فیزیکی آن‌ها و اجرای معامله قرن در حال شکل گیری است، یادآور شد: به همین دلیل این عملیات طی دو روز گذشته از سوی ارتش اسرائیل کلید خورد، اما رزمندگان فلسطینی توانستند دشمن را با پرتاب موشک‌های دوربرد غافل گیر کنند.

هانی زاده با اشاره به اینکه قدرت موشکی گروه‌های مقاومت فلسطین نسبت به قبل افزایش یافته است، تصریح کرد: احتمال این وجود دارد که این گروه‌ها بتوانند نیروگاه هوایی دیمونا و فرودگاه بن گوریا را هدف قرار دهند.

وی در خصوص اهمیت هدف قرار گرفتن فرودگاه بن گوریا گفت: بسیاری از مبادلات تجاری قابل اهمیت اسرائیل از طریق این فرودگاه انجام می‌گیرد و در صورتی که نیرو‌های فلسطینی آن را مورد هدف قرار دهند اسرائیل با مشکلات عدیده‌ای روبرو خواهد شد.

این کارشناس مسائل غرب آسیا با انتقاد از سکوت نهاد‌های بین المللی از جمله سازمان ملل نسبت به کشتار مردم فلسطین گفت: این اتفاق نشان دهنده هماهنگی بین آمریکا، اسرائیل، عربستان و نهاد‌های بین المللی است تا با این فشار حداکثری بتوانند معامله قرن را به نتیجه برسانند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها