يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۵۵۹۰۰
زمان انتشار: ۱۴:۰۷     ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۸
رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس با بیان اینکه دولت باید هر چه سریعتر تکلیف اروپایی‌ها در برجام را مشخص کند، گفت: اروپایی‌ها نشان دادند صرفاحرف می‌زنند و در عمل هیچ چیز کاری نمی‌کنند.
به گزارش پایگاه 598، محمدرضا پورابراهیمی، رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: دولت باید هر چه سریعتر تکلیف اروپایی‌ها در برجام را مشخص کند.

وی افزود: اروپایی‌ها نشان دادند صرفا حرف می‌زنند و در عمل هیچ کاری نمی‌کنند.

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس تاکید کرد: در این شرایط ما نگران هستیم که تا چند ماه آینده به جای اینکه از اروپایی‌ها طلبکار باشیم آن‌ها از ما بدهکار شوند لذا این وقیحانه است. چرا که جمهوری اسلامی ایران از اقتداری برخوردار است که می‌تواند از منافع ملی خود دفاع کند.

پورابراهیمی گفت: اگر اروپایی‌ها زمانی آمدند و در جریان برجام سند توافق هسته‌ای را امضا کرده‌اند، اما در حال حاضر مشغول به پیمان شکنی هستند. ما باید از منافع ملی‌مان دفاع کنیم.

این نماینده مجلس بیان داشت: دولت طبیعتا باید در ارکان نظام چه در شورای امنیت ملی و چه در جلسه سران قوا و یا مجموعه‌های حاکمیتی که تصمیمات ملی و فراملی در آن گرفته می‌شود در این خصوص تصمیم‌گیری کنند.

پورابراهیمی تصریح کرد: ذره‌ای کوتاه آمدن از منافع ملی درباره اقدام آمریکایی‌ها، خیانت به کشور است.

منبع:میزان
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها