يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۵۶۰۵۸
زمان انتشار: ۰۲:۲۴     ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۸
رئیس ستاد فرماندهی آتش نشانی شهرستان فردیس گفت: جسد یک زن میانسال حدودا 55 ساله در فردیس کشف شد و علت فوت توسط دستگاه قضا در حال پیگیری است.
به گزارش پایگاه 598، حسین عاشوری، رئیس ستاد فرماندهی آتش نشانی شهرستان فردیس امروز از البرز گفت: بوی تعفن پیچیده شده در بخشی از سه راه حافظیه شهرستان فردیس توجه اهالی را به خود جلب کرد و پس از بررسی های به عمل آمده، جسد یک زن میانسال حدودا 55 ساله در آن محل کشف شد.

رئیس ستاد فرماندهی آتش نشانی شهرستان فردیس با بیان اینکه جسد حدود یک هفته در منزل مانده بود، اظهار کرد: همسایه ها و پسر خانواده خبر وجود یک جسد را به آتش نشانی اعلام کردند و در پی اعلام این گزارش ساعت 24 بامداد گذشته عملیات کشف جسد به پایان رسید.

عاشوری در پایان بیان کرد: علت فوت و مسائل مربوط به حادثه فوق توسط دستگاه قضا پیگیری و اعلام خواهد شد.

منبع: فارس
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها