يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۵۶۲۵۶
زمان انتشار: ۱۵:۵۶     ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۸
به گزارش پایگاه 598 به نقل از فارس، اگر چه طی روزهای اخیر شایعاتی پیرامون بازگشت امیر قلعه‌نویی به جمع آبی پوشان مطرح شد و حتی فرهاد مجیدی نشستی را با مدیرعامل این باشگاه برای فصل آینده برگزار کرد اما امیر حسین فتحی چندین بار اعلام و تاکید کرد که سرمربی فصل آینده استقلال قطعا خارجی خواهد بود.

به همین دلیل نشست اعضای کمیته فنی باشگاه استقلال روز گذشته در غیاب مجید نامجومطلق و با حضور مدیرعامل این باشگاه برگزار و در این نشست نظرات سایر اعضا برای انتخاب مربی خارجی به مدیرعامل این باشگاه ارائه شد.

بهتاش فریبا عضو کمیته فنی باشگاه استقلال در خصوص اسامی مثل ژوزهمارسیا و ماسیمو کاررا که برای هدایت استقلال مطرح شده اند گفت: تا آنجا که من می‌دانم مدیران استقلال کارنامه 10 مربی را بررسی کرده اند و از این 10 نفر به 5 نفر رسیده اند. باید در ادامه رزومه این نفرات بررسی  و سپس در خصوص آنها تصمیم نهایی اتخاذ شود.

تیم فوتبال استقلال در حال حاضر از فرهاد مجیدی به عنوان سرمربی موقت تا پایان مسابقات استفاده خواهد کرد.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها