أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۵۶۲۹۳
زمان انتشار: ۱۵:۱۶     ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۸
نماینده ویژه وزارت امور خارجه آمریکا در امور ایران، دیروز (دوشنبه) در جریان یک نشست خبری، ضمن تکرار ادعا‌های بی‌اساس مقامات واشنگتن، ایران را به «افزایش تهدیدات» متهم کرد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از باشگاه خبرنگاران، برایان هوک، نماینده ویژه وزارت امور خارجه آمریکا در امور ایران، دیروز (دوشنبه) در جریان یک نشست خبری، ضمن تکرار ادعا‌های بی‌اساس مقامات واشنگتن، ایران را به «افزایش تهدیدات» متهم کرد.

هوک مدعی شد سفر مایک پمپئو، وزیر امور خارجه آمریکا، به بروکسل به منظور گفتگو با طرف‌های اروپایی درباره ایران در زمان مناسبی صورت گرفت، زیرا این سفر همزمان با افزایش تهدیدات از سوی تهران انجام شده است.

نماینده ویژه وزارت خارجه آمریکا در امور ایران همچنین مدعی شد: پمپئو در دیدار با مقامات متحدان اروپایی واشنگتن اطلاعاتی را در اختیار آن‌ها قرار داده و درباره چندین طرح که منشا آن‌ها ایران بوده، گفتگو کرده است.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها