يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۵۶۴۰۰
زمان انتشار: ۱۵:۵۳     ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۸
در آخرین سهمیه‌ بندی که کنفدراسیون فوتبال آسیا اعلام کرده کشورهای امارات، عربستان، کره جنوبی و چین بالاترین سهمیه‌ را در لیگ قهرمانان آسیا دارند.
به گزارش پایگاه 598، در آخرین سهمیه بندی که کنفدراسیون فوتبال آسیا اعلام کرده فقط ۴ کشور  ۳+۱ سهمیه در لیگ قهرمانان آسیا دارند. در شرق آسیا کشورهای کره جنوبی و چین و در غرب آسیا هم امارات و عربستان صعودی صاحب ۴  سهمیه هستند. البته این سهمیه بندی ممکن است در پایان رقابت‌های این فصل لیگ قهرمانان آسیا با توجه به نتایجی که تیم‌های باشگاهی می‌گیرند دچار تغییر هم شوند.

سهمیه کشورهای غرب آسیا به شرح زیر است:

امارات ۱+۳

عربستان ۱+۳

ایران ۲+۲

قطر ۲+۲

ازبکستان ۱+۲

عراق ۱+۱

تاجیکستان  یک سهمیه پلی آف

هند یک سهمیه پلی آف

سوریه یک سهمیه پلی آف

اردن یک سهمیه پلی آف

کویت یک سهمیه پلی آف

بحرین یک سهمیه پلی آف

کشورهای شرق آسیا

کره جنوبی ۱+۳

چین ۱+۳

ژاپن ۲+۲

استرالیا ۲+۲

تایلند ۱( مستقیم)+۲ پلی آف

مالزی ۱+۱

هنگ کنگ   یک سهمیه پلی آف

ویتنام  یک سهمیه پلی آف

فیلیپین  یک سهمیه پلی آف

سنگاپور  یک سهمیه پلی آف

اندونزی  یک سهمیه پلی آف

میانمار  یک سهمیه پلی آف

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها