يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۵۶۴۳۲
زمان انتشار: ۱۲:۰۲     ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۸
هنوز فصل هجدهم به پایان نرسیده و نقل و انتقالات شروع نشده اما شایعات در مورد جابجایی بازیکنان به اوج خود رسیده است.
به گزارش پایگاه 598، بدون تردید نیمی از اخبار نقل و انتقالان ییرامون استقلال و پرسپولیس  بازارگرمی است، اما بخشی از آن نیز صحت دارد که در شرایط فعلی نمی‌توان دروغ و حقیقت را در این فضای عجیب و غریب پیرامون فوتبال، از یکدیگر تشخیص داد.

یکی از این شایعات در نوع خود جالب است. می‌گویند بازیکن مدنظر برانکو ایوانکوویچ سه شنبه هفته گذشته با یکی از مدیران استقلال به توافق قطعی رسیده و به محض پایان فصل، قراردادش را با آبی پوشان پایتخت منعقد می‌کند.

نزدیکان به برانکو می‌گویند او علاقه خاصی به جذب رضا اسدی هافبک دفاعی سایپا داشته و می‌خواست این بازیکن را به خدمت بگیرد، اما شرایط به شکلی رقم خورد که شایعه شده اسدی از دست پرسپولیس پریده و فصل آینده، پیراهن آبی رنگ به تن دارد.

استقلال ؛ استقلال در آستانه جذب رضا اسدی از سایپا ؛ خبرگزاری پارس فوتبال

گویا یکی از مدیران باشگاه استقلال که از طریق یک واسطه به این بازیکن نزدیک شده بود، سه شنبه شب توانست قول قطعی را از هافبک نارنجی پوشان بگیرد و فصل آینده، اسدی ۲۴ ساله در تیمی توپ می‌زند که یکی از مربیانش، فرهاد مجیدی است.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها