يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۵۶۵۴۷
زمان انتشار: ۱۲:۱۰     ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۸
سرویس شبکه های اجتماعی 598
با گذشت پخش ده قسمت از سریال «برادر جان» به‌کارگردانی محمدرضا آهنج، نویسندگی سعید نعمت‌اله و تهیه‌کنندگی محمدرضا شفیعی، پرویز پرستویی در پیامی به عوامل و بازیگران این سریال گفت: هرشب با دیدن سریال «برادرجان» بغض می‌کنم، اشک‌هایم جاری می‌شود، نفسم بند می‌آید و همه این اتفاقات حال من را خوب می‌کند!
دست مریزاد به شما که مثل همیشه دست روی موضوعاتی می‌گذارید که بستری می‌شود برای یادآوری چیزهایی که دارد از یادمان می‌رود.

حرف بسیار است فقط خواستم بگویم هرشب لحظه شماری می‌کنم سریال «برادر جان» پخش شود تا لذت تماشای آن را ببرم. کاش آنقدر پول داشتم و به تلویزیون می‌دادم تا بین کار شما آگهی پخش نکند.

مخلص و کوچک شما
پرویز پرستویی

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۱
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها