امـام صـادق (عليه السلام) فرمـودند: مانند ارباب به عيوب ديگران نگاه نکنید ، بـلكه چـون بنـده اى متـواضع، عيب هاى خود را وارسى كنيد. تحف العقول/ 295

      
کد خبر: ۴۵۷۲۰۷
زمان انتشار: ۱۳:۰۹     ۱۱ خرداد ۱۳۹۸
«برانکو ایوانکوویچ»، سرمربی تیم پرسپولیس تهران، با رد اخبار منتشر شده در رسانه‌ها مبنی بر مذاکره مدیران باشگاه فرهنگی - ورزشی تراکتورسازی با وی برای پذیرش هدایت این تیم، به بازار داغ بحث در این باره پایان داد.

به گزارش پایگاه 598، «برانکو» در پاسخ به این سوال که آیا مذاکره‌ای با مدیران باشگاه تراکتورسازی انجام داده است یا خیر، گفت: "تراکتورسازی را فراموش کنید". با این پاسخ سرمربی سرخپوشان پایتخت، حواشی ایجاد شده برای این تیم از محل احتمال انتقال وی به تیم «پرشور»‌های تبریز نیز به نقطه پایان رسید.

در روز‌های گذشته خبر‌های متعددی از مذاکره مدیران باشگاه فرهنگی - ورزشی تراکتورسازی تبریز با برانکو در فضای مجازی و رسانه‌های خبری منتشر شد که بازتاب گسترده‌ای در میان مخاطبان داشت و در حالی که طرفداران پرشور تراکتورسازان از تحقق این احتمال ابراز خوشحالی می‌کردند، بازنشر این خبر موجی از ناراحتی و نگرانی را در میان طرفداران پرسپولیس دامن زد.

حواشی مربوط به انتشار این خبر حتی دامن بازی پرسپولیس - سپاهان را نیز گرفت و واکنش مسوولان باشگاه فرهنگی - ورزشی پرسپپولیس را به دنبال داشت، اما اقناع نشدن مخاطبان رسانه‌ها و فضای مجازی از این واکنش ها، برانکو را ناگزیر از موضع گیری و تکذیب این خبر کرد.

این در حالی است که «غلامرضا صادقیان»، مدیرعامل جدید باشگاه تراکتورسازی، روز گذشته، هر گونه مذاکره این باشگاه با برانکو را نه تایید کرد و نه تکذیب، اما گفت که چهار گزینه مد نظر این باشگاه برای سپردن هدایت نیمکت نشینان تراکتورسازان است.

صادقیان درباره مذاکره با برانکو ایوانکوویچ، سرمربی پرسپولیس، برای قبول هدایت تراکتورسازی در فصل بعد گفت: برانکو اکنون سرمربی پرسپولیس است و تیمش هم امروز بازی مهمی دارد و درست نیست که درباره آن صحبت کنیم.

خبر احتمال سرمربیگری تراکتورسازی توسط برانکو در حالی رد شد که هفته قبل خبر‌هایی مبنی بر مذاکره این باشگاه با «عرفان بوز»، سرمربی ترک، در پایگاه‌های خبری ورزشی ترکیه منتشر شد.

با توجه به باقی ماندن زمان اندک تا شروع فصل جدید لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور، پیش بینی می‌شود تیم فوتبال تراکتورسازی در هفته آتی شاهد تصمیم‌های جدی برای سرمربیگری و نیمکت بازیکنان باشد.

تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز که فصل قبل لیگ برتر را با رده پنجمی به پایان برد، با ۶۵۰ هزار تماشاگر، عنوان پرتماشاگرترین تیم لیگ برتر را به خود اختصاص داد، هر چند به دلیل حواشی ایجاد شده نتوانست انتظارات هواداران خود بررای قهرمانی یا حداقل کسب سهمیه آسیا را برآوردده کند.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها