يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۶۲۲۹۳
زمان انتشار: ۱۰:۴۰     ۳۰ مهر ۱۳۹۸
جانشین فرمانده انتظامی استان هرمزگان از دستگیری قاتل شهید "حجت اله دشتبانی "طی یک عملیات پیچیده پلیسی در یزد خبر داد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از ایلنا، سرهنگ عباسعلی بهدانی‌فرد در تشریح جزئیات این خبر گفت: با تلاش شبانه روزی ماموران پلیس آگاهی استان هرمزگان و همکاری پلیس آگاهی میناب قاتل شهید "حجت اله دشتبانی "در یک عملیات پیچیده پلیسی در شهر یزد شناسایی و دستگیر شد.

وی افزود: در پی درگیری مسلحانه ماموران با قاچاقچیان مواد مخدر در ۱۹ تیرماه امسال که منجر به شهادت فرمانده ایست و بازرسی شهید چغازردی شهرستان میناب شد موضوع دستگیری قاتل یا قاتلان این شهید والامقام به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی شهرستان میناب قرار گرفت.

این مقام انتظامی خاطرنشان کرد: با هوشیاری ماموران بعد از شهادت شهید دشتبانی، قاتل شهید شناسایی و با توجه به تغییر پی در پی محل اختفای متهم، با انجام کار گسترده اطلاعاتی، بهره گیری از شیوه‌های پلیسی و انجام اقدامات فنی و پلیسی سرانجام مخفیگاه متهم در شهر یزد شناسایی شد.

سرهنگ بهدانی فرد تصریح کرد: اکیپی از مأموران با هماهنگی مقام قضائی و اخذ نیابت جهت دستگیری به محل مورد نظر اعزام و با همکاری پلیس آگاهی استان یزد و انجام تعقیب و مراقبت‌های لازم سرانجام در یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه متهم در مخفیگاهش در یزد دستگیر شد.

جانشین فرمانده انتظامی هرمزگان اظهار داشت: در این رابطه پرونده قضائی تشکیل و متهم به دادسرا تحویل داده شد و تلاش پلیس برای شناسایی و دستگیری دیگر عاملان ادامه دارد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها