يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۶۲۳۰۰
زمان انتشار: ۱۲:۳۷     ۳۰ مهر ۱۳۹۸
رئیس جمهوری کره جنوبی از افزایش بودجه نظامی کشور در سال آینده خبر داد.

به گزارش پایگاه 598، به نوشته روزنامه "کوریا هرالد"، "مون جائه این" امروز(سه شنبه) در پارلمان کره جنوبی گفت: سال آینده بودجه دفاعی کشور را ۷ درصد و تا بیش از ۵۰ تریلیون وون(۴۲ میلیارد دلار) افزایش خواهیم داد. سامانه دفاعی قوی برای استقلال لازم و حیاتی است.

مون افزود: با افزایش تجهیزات و امکاناتی مانند زیردریایی های نسل جدید و ماهواره های شناسایی، پایه و اساس سامانه دفاعی مان را تقویت می کنیم.

رئیس جمهوری کره جنوبی از "اقتصاد صلح" نشات گرفته از پروژه های اقتصادی بین دو کره به عنوان تنها شالوده آینده روشن برای کره شمالی یاد کرد و از پیونگ یانگ خواست که به این امر پاسخ دهد.

تماس بین دو کره پس از شکست نشست فوریه سران آمریکا و کره شمالی در هانوی ویتنام متوقف شد.

کره شمالی چندی پیش از آزمایش موشک زیردریایی پرتاب خبر داد و از آن به عنوان مرحله ای جدید در توانمندی های خود یاد کرد.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها