يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۶۳۱۸۴
زمان انتشار: ۱۳:۴۶     ۲۳ آبان ۱۳۹۸
ناسا اعلام کرد؛
طبق گزارش ناسا روز گذشته دو سیارک از کنار زمین گذر کرده اند. یکی از آنها از فاصله ۸۹۳ هزار و ۳۰۵ مایلی زمین گذر کرد.
به گزارش پایگاه 598، مهر به نقل از دیلی میل، روز گذشته  سیارکی با سرعت ۶۵ هزار مایل برساعت از فاصله حدود  ۹۰۰ هزار مایلی زمین رد شد.

طول این سیارک۷۹۰ فوت  است و UN۱۲ نام دارد. این سیارک به طور دقیق از فاصله ۸۹۳هزار و۳۰۵ مایلی زمین رد شده است. چنین فاصله ای معادل ۴ برابر مسافت میان ماه و زمین است.

البته ناسا هر شی آسمانی که تا فاصله ۱۲۰ میلیون مایلی زمین سفر می کند را به دقت مورد بررسی قرار می دهد.

 جالب آنکه این دومین سیارکی بود که روز گذشته از کنار زمین رد شد. نخستین سیارک به نام UH۱ از فاصله ۲ میلیون و ۲۶۵ هزار و ۳۳۳ مایلی زمین رد شد. ارتفاع آن نیز ۲۸۵ فوت بوده است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها