يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۶۳۲۵۲
زمان انتشار: ۱۴:۵۳     ۲۵ آبان ۱۳۹۸
سخنگوی هیئت رئیسه مجلس گفت: برگزاری جلسه غیرعلنی فردا در باره موضوع افزایش قیمت بنزین هنوز قطعی نیست.
به گزارش پایگاه 598، آقای اسدالله عباسی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما درباره برخی خبر‌ها مبنی بر اینکه مجلس فردا یکشنبه در خصوص افزایش قیمت بنزین جلسه غیر علنی خواهد داشت، تصریح کرد: هنوز تصمیمی در این زمینه در هیئت رییسه به صورت قطعی اعلام نشده و در صورت اخذ تصمیم جدید در این باره اطلاع رسانی خواهد شد.

مجلس این هفته روز‌های یکشنبه، دوشنبه و سه شنبه جلسه علنی خواهد داشت و جلسه روز یکشنبه در دو نوبت صبح و بعد از ظهر تشکیل می‌شود.

ادامه رسیدگی به گزارش کمیسیون ویژه حمایت از تولید ملی در مورد بررسی طرح مستثنی شدن بانک رفاه کارگران از سقف مجاز تملک سهام بانک‌های تجاری غیر دولتی، لایحه دوفوریتی درآمد پایدار و هزینه شهرداری و دهیاری‌ها، لایحه اصلاح موادی از قانون برنامه سوم توسعه، لایحه تجارت، لایحه یک فوریتی ایجاد ۸ منطقه آزاد تجاری صنعتی و ۱۲ منطقه ویژه اقتصادی، لایحه عضویت دولت جمهوری اسلامی ایران در شرکت بین المللی نقدینگی اسلامی، طرح الزام اجرایی توزیع و عرضه سوخت سی ان جی در کشور، طرح نظارت بر سازمان صدا و سیما و لایحه نحوه پرداخت هزینه دادرسی دستگاه‌های اجرایی از جمله دستور جلسات علنی مجلس در این هفته خواهد بود.

همچنین قرار است سوال آقای، ولی ملکی نماینده مشکین شهر و حجت الاسلام والمسلمین احد آزادیخواه نماینده ملایر در جلسه روز دوشنبه از وزیر جهاد کشاورزی مطرح شود.

سوال آقایان محمد مهدی برومندی نماینده مرودشت، ارسنجان و پاسارگاد و محمد رضا ملکشاهی راد نماینده خرم آباد و دوره از وزیر نیرو نیز در جلسه روز سه شنبه مطرح خواهد شد.

در هفته جاری تعدادی گزارش نیز در دستور کار مجلس قرار دارد از جمله گزارش کمیسیون اصل ۹۰ در مورد آسیب شناسی قانون تشکیلات، وظایف و انتخابات شورا‌های اسلامی و بررسی طرز کار دستگاه‌های متولی در اجرای قانون انتخابات کشور.

گزارش کمیسیون کشاورزی در مورد خسارات و پیامد‌های سیلاب‌های اخیر کشور و نیز عملکرد دستگاه‌های اجرایی برای مقابله با مخاطرات ناشی از هجوم ملخ‌های صحرایی به عرصه‌های طبیعی و کشاورزی کشور نیز دو گزارشی است که در جلسات علنی هفته جاری مجلس قرائت خواهد شد.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها