يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۶۴۱۵۳
زمان انتشار: ۰۹:۵۹     ۱۳ آذر ۱۳۹۸
جامعه هنری کشور در برابر فرصت‌طلبی برخی هنرمندنما قدعلم کرد؛
هنرمندان، نویسندگان و شاعران متعهد و انقلابی کشور با مرزبندی از فرصت‌طلبی و سوءاستفاده تعدادی از فعالان هنری که در غفلتی عجیب و به تأسی از اتاق فکرهای مشکوک مواضعی همسو با دشمنان این مرز و بوم اتخاذ می‌کنند اعلام می‌نماید که اجازه سوءاستفاده ضدانقلاب و حرکت‌های ضد ملی را نمی‌دهد.
به گزارش سرویس فرهنگی پایگاه 598، هنرمندان، نویسندگان و شاعران متعهد و انقلابی کشور با مرزبندی از فرصت‌طلبی و سوءاستفاده تعدادی از فعالان هنری که در غفلتی عجیب و به تأسی از اتاق فکرهای مشکوک مواضعی همسو با دشمنان این مرز و بوم اتخاذ می‌کنند اعلام می‌نماید که اجازه سوءاستفاده ضدانقلاب و حرکت‌های ضد ملی را نمی‌دهد. به گزارش «عصر ایرانیان»، بیش از 4 هزار از هنرمندان، نویسندگان و شاعران انقلابی و متعهد کشور در بیانیه‌ای با مرزبندی از فرصت‌طلبی و سوءاستفاده تعدادی از فعالان هنری، حمایت خود را از نظام اسلامی اعلام کردند.

متن بیانیه به این شرح است: طی دو سه هفته اخیر شاهد سوءاستفاده جریانات ضدانقلاب و دشمنان ملت ایران به واسطه افزایش قیمت بنزین در کشور بودیم. بنیانگذار انقلاب اسلامی همواره از قشر محروم و مستضعف به عنوان ولی نعمتان اصلی انقلاب یاد می کردند. بدیهی است که این شرایط از جهات مختلف موقعیت را برای سوءاستفاده دشمنان نظام اسلامی و عناصر ضدانقلاب مهیا کرد. در این شرایط تلخ مشاهده می شود که برخی چهره های سینمایی و هنری که اتفاقا در مقایسه با طیف گسترده جامعه هنرمندان متعهد و دلسوز کشور در اقلیت هستند به جای جبران عملکرد اشتباه خود در انتخابات های گذشته با فرار رو به جلو مدعی ماجرا شده و در فضای مجازی خود را در موضع دفاع از مردم قرار می دهند. در صورتی که این افراد باید بیش و پیش از هر اقدامی نسبت به عملکرد خود در ترغیب و تشویق مردم برای رای دادن به جریانهایی که کارنامه آنان ثابت کرده تعهدی به اقشار محروم و مستضعف جامعه ندارند پاسخگو باشند و این طنز تلخ روزگار ماست که به جای عذرخواهی از ملت باردیگر مواضعی فرافکنانه اتخاذ می نمایند.

هنرمندان، نویسندگان و شاعران متعهد و انقلابی کشور با مرزبندی از فرصت‌طلبی و سوءاستفاده تعدادی از فعالان هنری که در غفلتی عجیب و به تأسی از اتاق فکرهای مشکوک مواضعی همسو با دشمنان این مرز و بوم اتخاذ می‌کنند اعلام می‌نماید که اجازه سوءاستفاده ضدانقلاب و حرکت‌های ضد ملی را نمی‌دهد و ادامه راه امام راحل، شهدای انقلاب و دفاع مقدس و پیروی از منویات رهبری معظم انقلاب را تنها راه تحقق عدالت و پیشرفت کشور می داند.

بی تدبیری در مدیریت قیمت بنزین طی 6 سال اخیر که شامل کنار گذاشتن کارت سوخت و سهمیه بندی بنزین شد و موجبات قاچاق میلیونها لیتر ثروت ملی و ضربه خوردن به منافع ملی را فراهم کرد در کنار ضعف مدیریت اقتصادی و بی توجهی به منویات رهبر معظم انقلاب در تقویت تولید ملی و ایجاد اشتغال همگی زمینه ساز نارضایتی در میان قشر محروم و مستضعف جامعه شد. ما هنرمندان انقلابی ضمن حمایت از مطالبات به حق مردم امیدواریم با هوشیاری جامعه هنری کشور اجازه سوءاستفاده دشمنان انقلاب سلب شده و فضای نقد و بررسی دلسوزانه و مدبرانه به سوی پیشرفت و عدالت و نیل به آرمانهای متعالی انقلاب اسلامی مهیا شود. انتظار این است که هنرمندان اصیل و حقیقی فریب القائات اتاق فکرهای عبری_عربی_غربی را نخورند و مدافع عزت ملت غیور و شهید پرور ایران باشند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها