أَلَمْ يَعْلَمْ بِأَنَّ اللَّهَ يَرَى(علق 14) * * * آیا او ندانست که خداوند (همه اعمالش را) می‌بیند؟! * * * نداند او که همانا خدای می‌بیند/همه هرآنچه به هستی به امر خود افزود

      
کد خبر: ۴۶۴۲۴۳
زمان انتشار: ۱۶:۳۳     ۱۵ آذر ۱۳۹۸
نماینده مردم تهران گفت: هزینه های انتخاباتی بنده کم است و نیاز زیادی به تبلیغات ندارم چراکه مردم تا حدی من را می‌شناسند.
به گزارش پایگاه 598، علی مطهری پس از ثبت نام در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در جمع خبرنگاران درباره اولویت های مجلس یازدهم، گفت: بهبود وضع اقتصادی و معیشتی مردم، تاثیرگذاری در سیاست خارجی کشور، اصلاحاتی در حوزه فرهنگ و اجرای کامل قانون اساسی از جمله اولویت های اصلی مجلس آینده است.

وی تاکید کرد: به طور خلاصه بازگرداندن مجلس به جایگاهی که در قانون اساسی داشته اولویت اصلی ماست و باید تلاش کنیم این کار انجام شود.

نماینده مردم تهران در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا از عملکرد خود راضی هستید و فکر میکنید مردم مجددا به شما رای دهند؟ گفت: خودم فکر می کنم عملکردم خوب بوده و بد نبوده است وگرنه نمی آمدم. البته نباید خودمان درباره خودمان قضاوت کنیم و مردم باید عملکرد ما را قضاوت کنند.

مطهری تاکید کرد: مهم این است که مردم در این انتخابات مشارکت بالایی داشته باشند چرا که این مشارکت آثار  داخلی و خارجی خوبی دارد و در صورتی که دنیا ببینید مردم ما با مشارکت بالایی در انتخابات حضور یافته اند پایه های نظام محکم تر خواهد شد و همچنین این مشارکت در رفتار غربی ها، آمریکا و اروپا با ایران موثر خواهد بود و قطعا ما زودتر از شر تحریم ها خلاص می شویم.

مجلس قوی  می‌تواند بسیاری از امور را اصلاح می‌کند

عضو فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: مردم فکر نکنند که شرکت کردن و یا شرکت نکردن آنها تاثیری ندارد، بلکه یک مجلس مستقل و قوی قطعا می تواند تاثیر زیادی در کشور داشته باشد و بسیاری از امور را اصلاح کند.

وی متذکر شد: در دوره مجلس دهم کشور در یک شرایط اضطراری بود و بسیاری از کارها خارج از تصمیم مجلس انجام می شد اما این حالت اضطراری به زودی برطرف می شود و مجلس می تواند در تحولات کشور موثرتر باشد.

مطهری در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه در لیست کدام جریان سیاسی در انتخابات آتی قرار می گیرید؟ گفت: نمی دانم به چه شکل خواهد شد، باید ببینیم چه تصمیمی در این باره اتخاذ می شود و هنوز چیزی روشن نیست.

وی درباره اینکه آیا هزینه های انتخاباتی خود را شفاف می کنید، اظهار داشت: هزینه زیادی نمی کنم چرا که مردم تا حد زیادی بنده را می شناسند و نیاز زیادی به تبلیغات ندارم و هزینه انتخاباتی ام کم است اما اگر لازم باشد اعلام می کنم و خوب است بقیه هم اعلام کنند.

مطهری بیان کرد: همچنین گروه ها و احزاب سیاسی که فهرست می دهند بهتر است هزینه های خود را اعلام کنند.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها